Men gud så smart! Det måste jag testa!Kom på förra året att man kunde frysa ogräddade pajer och ta fram, ett av mina bättre drag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men gud så smart! Det måste jag testa!Kom på förra året att man kunde frysa ogräddade pajer och ta fram, ett av mina bättre drag!
Nääääeeeeejo men där har jag gett upp....
okej då....Nääääeeeee
Jag sitter och suktar över grannarnas träd. Vi har ett sävstaholm det gav 2 liter must. Sen har vi tre oktober äppelsorter. Särskilt det ena har mycket och längtar efter dem. Grannens dignar och jag misstänker att inget kommer tas hand om.Visa bifogad fil 152420
Har pajfabrik, vårt enda äppelträd har producerat ENORMA mängder äpplen, det tackar vi grannens bikupor för!
Jag sitter och suktar över grannarnas träd. Vi har ett sävstaholm det gav 2 liter must. Sen har vi tre oktober äppelsorter. Särskilt det ena har mycket och längtar efter dem. Grannens dignar och jag misstänker att inget kommer tas hand om.
Här skivade jag innerlår i bitar la det i marinad och kastade ner i crockpoten. Funderar på om jag skall plocka upp på spett eller inte. Tsatzik på hemgjord gurka yoghurt köpt i gårdsbutiken, grillost från producent typ 5 km bort och hemgjord pommes.Funderar på vad det ska bli till middag ikväll...
Funderar på vad det ska bli till middag ikväll...
Funderar på vad det ska bli till middag ikväll...
Funderar på att göra torkade tomater av alla tomater. Det skulle vara perfekt i maten. Vill inte ha dem i olja men det verkar vara relativt lätt att frysa in dem i påsar.
Jag semitorkar och fryser in i burkar. Det blir superbra.