Är avundsjuk på dig.
På mina 3,5 timmar sömn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är avundsjuk på dig.
Multitasking deluxe! Kanske prova att lägga fullt fokus på en sak i taget iställetBehöver distraheras från att äta sorbet. Jag har House of Dragon på i bakgrunden och fyra e-böcker öppna. Plus forum hängande och surfande.
Jag kräver underhållning!!!
Läser du FYRA böcker på samma gång ??Behöver distraheras från att äta sorbet. Jag har House of Dragon på i bakgrunden och fyra e-böcker öppna. Plus forum hängande och surfande.
Jag kräver underhållning!!!
De är öppna, det står ingenting om läsningLäser du FYRA böcker på samma gång ??
Ja, det är viktigt med rätt skor när man ska gå. Annars riskerar du att få ont till slut av sandaletterna och det blir ett incitament till att sluta gå - U and me liksomMåste ta tag i det där med skorna. Fötterna mår inte bra av att gå i sandaletter med kilklack.
Ja, det är viktigt med rätt skor när man ska gå. Annars riskerar du att få ont till slut av sandaletterna och det blir ett incitament till att sluta gå - U and me liksom
Det är väl inte så konstigt egentligen, ju större man bor desto mer har man att städa
Så fint!Pallrade mig ut på en promenad, det var väl lite skönt ändå men lika trött efteråt. Ska vänta ut tvättmaskinen så blir det nog sängen snart
Visa bifogad fil 149815