Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Behöver distraheras från att äta sorbet. Jag har House of Dragon på i bakgrunden och fyra e-böcker öppna. Plus forum hängande och surfande.

Jag kräver underhållning!!! ;)

Ja, det är viktigt med rätt skor när man ska gå. Annars riskerar du att få ont till slut av sandaletterna och det blir ett incitament till att sluta gå - U and me liksom :angel:

Det är en stor del till att jag är så ovillig att gå öht. Det är inte bara lathet. Jag får inte bara ont i fötterna utan på kvällen krampar benen så jag måste ta ipren/panadol.

Pallrade mig ut på en promenad, det var väl lite skönt ändå men lika trött efteråt. Ska vänta ut tvättmaskinen så blir det nog sängen snart :sleep:

IMG_4764.webp

Försöker vänja mig av med bröd till frukost så har förberett over-night-oats, typ.
Havregryn, vaniljkvarg och frysta blåbär.
Gott och mättar bättre enligt mig 🙂

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
58 59 60
Svar
1 197
· Visningar
31 392
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
229
Senast: Entourage
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
175
Senast: SaraXX
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
310
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka