Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis skickat iväg en jobbansökan. Jag jobbar ju bara deltid nu, och en träningsanläggning i närheten sökte receptionist som kunde hoppa in lite vid behov. Tänker att det alltid är bra att ha lite mer i sitt CV och att testa olika arbetsplatser, så en liten tjänst som går att kombinera med nuvarande jobb hade ju passat perfekt. Och OM jag skulle få jobbet hade det dessutom varit lättare att komma igång med egen träning igen. Det hade behövts.

Nu, dags att åka till Ikea! Vi har visst slut på underlakan här hemma, och sambon pratar om att hans täcke är på tok för varmt. Förstår inte hur han kan tycka det. Ett varmt duntäcke är väl vad alla vill ha nu på sommaren :p

Är på kosafari 15 mil från Stockholm. Träffade två vänner i kön, helt oberoende av varandra, och en av dem träffade i sin tur någon som hen kände. Bara Stockholmare som åker på kosafari 😂 Det var väl någon här som menade att storstadsbarn inte sett häst och ko? Joho sörru, och så här går det till! :D (OBS! Lite ironi)

Är på kosafari 15 mil från Stockholm. Träffade två vänner i kön, helt oberoende av varandra, och en av dem träffade i sin tur någon som hen kände. Bara Stockholmare som åker på kosafari 😂 Det var väl någon här som menade att storstadsbarn inte sett häst och ko? Joho sörru, och så här går det till! :D (OBS! Lite ironi)

Vi lantisar behöver ju inte åka för att träffa kor, vi bor ju med dem ;) :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
231
Senast: DarkInNight
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 494
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 383

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka