Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser fantastiskt ut!Varmt ute, så var ned på affären och lyxade till det med att köpa frukt och bär och gjorde en fruktsallad när jag kom hem. Brukar inte unna mig så dyrt mellanmål, men idag var jag värd det.Visa bifogad fil 149796
Åkt två remmalagsturer; kumlaby först med ett fjordpar och så åkte vi med skogsturen som.var ny för oss med bla en jättehög nordis; typ 169 cm .
Haha jag vart imponerad av jättenordisen så första kusken nämnde det till den tjejen som kör den .
Sen middag och nu fast på ön i en jättelång kö pga trasig färja....Såååå vi blir kvar längre än tänkt...
Min bästa investering har varit skor från löplabbet, sviktande trevliga skor att gå i.Gick en myrstegspromenad. Det brändes inte så många kalorier eftersom jag går som en trebent sömngångare. Men jag var ändå ute en timme. Måste ta tag i det där med skorna. Fötterna mår inte bra av att gå i sandaletter med kilklack.
Kantarellmacka, kantarellpaj, kantarellrisotto, syrade kantareller, smörstekta kantareller till kött, kantarellsås, kantarellpizza, kantarellpasta, kantarell och fiskpaket på grillen, kantarellsalt, kantarellsoppa, you name it - ren och skär magi från skogen.Jösses vilken kantarell”hysteri” det råder. Verkar vara ngt form av rekordår.
Jag kan tycka att en macka är gott och i mat ibland men skulle inte gå ut i skogen själv.
Har suttit ute hela dagen. Läst ut en bok och sett på en serie.
Nu är jag inne och ser på trav på datorn och äter godis.
Jag ÄLSKAR kantareller och längtar varje år efter att de ska dyka upp i affärerna! Ser ju inga själv i skogen tyvärr.Kantarellmacka, kantarellpaj, kantarellrisotto, syrade kantareller, smörstekta kantareller till kött, kantarellsås, kantarellpizza, kantarellpasta, kantarell och fiskpaket på grillen, kantarellsalt, kantarellsoppa, you name it - ren och skär magi från skogen.
Men plockandets hysteri tänker jag ligger i att färska kantareller är nästan brottsligt gott, emedan alla rätterna ovan är mycket goda året om, även med lagrade svampar. Och tiden att plocka är ganska kort.
Hihi jo många tycker det.Kantarellmacka, kantarellpaj, kantarellrisotto, syrade kantareller, smörstekta kantareller till kött, kantarellsås, kantarellpizza, kantarellpasta, kantarell och fiskpaket på grillen, kantarellsalt, kantarellsoppa, you name it - ren och skär magi från skogen.
Men plockandets hysteri tänker jag ligger i att färska kantareller är nästan brottsligt gott, emedan alla rätterna ovan är mycket goda året om, även med lagrade svampar. Och tiden att plocka är ganska kort.