Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilkendålig service!Haha alltså, jag berättade ju om babybutiken där de inte kunde hjälpa mig att värma en flaska med ersättning för ett par månader sedan när sonen gallskrek. Jag var tillbaks idag för att köpa täcke och kudde till dotterns vagn då de kommer att sova sin förmiddagsvila på förskolan i vagnen närmsta tiden. Vi hittade täcke och kudde för vagn, och på grund av lite tidspress frågade jag personalen om de hade påslakanset som passade till i stället för att leta runt själv. De visade mig några olika, jag valde ett. Innan vi skulle betala frågade min mamma om vi verkligen hade rätt storlek nu. Jag sa att det var ju dessa som hon visade, och mamma svarade att det är ju bara så trist om man måste åka tillbaks och byta sen. Jag sa att vi kan ju fråga när vi betalar för säkerhets skull. Så ny personal i kassan, vi frågar om vi köpt rätt påslakanset till kudden och täcket nu. Hon verkar inte veta på rak arm men läser på förpackningarna. Svarar att det är rätt. Packar upp nu
Visa bifogad fil 125504
Visst är de sköntGrabben gick med mig ut i stallet nu på morgonen. Vi har raspat hovar och han hjälpte mig ta ut ponnysarna. Så himla mysigt
Det är också guld hur han bara kan "mamma jag går in nu" och springa in själv. Han är liksom inte fast med mig här när han tröttnat.
Jag tror jag fortsätter bojkotta den butiken den är verkligen helt värdelös på service!Haha alltså, jag berättade ju om babybutiken där de inte kunde hjälpa mig att värma en flaska med ersättning för ett par månader sedan när sonen gallskrek. Jag var tillbaks idag för att köpa täcke och kudde till dotterns vagn då de kommer att sova sin förmiddagsvila på förskolan i vagnen närmsta tiden. Vi hittade täcke och kudde för vagn, och på grund av lite tidspress frågade jag personalen om de hade påslakanset som passade till i stället för att leta runt själv. De visade mig några olika, jag valde ett. Innan vi skulle betala frågade min mamma om vi verkligen hade rätt storlek nu. Jag sa att det var ju dessa som hon visade, och mamma svarade att det är ju bara så trist om man måste åka tillbaks och byta sen. Jag sa att vi kan ju fråga när vi betalar för säkerhets skull. Så ny personal i kassan, vi frågar om vi köpt rätt påslakanset till kudden och täcket nu. Hon verkar inte veta på rak arm men läser på förpackningarna. Svarar att det är rätt. Packar upp nu
Visa bifogad fil 125504
Jag tror jag fortsätter bojkotta den butiken den är verkligen helt värdelös på service!
Så surt när jag har den 8 minuters promenad hemifrån
Är det någon som kan rekommendera en bra exorcist till min dotter?