Verkar det vara gas i magsäcken (som vill ut uppåt) eller har det gått vidare och behöver fisas ut? Har ni testat pysventil på honom? Inte för att det löser hela problematiken men många bäckar små. Han låter väldigt lik vår kille i underhållsbehov (så att säga). Kämpa på ❤.Han somnade när jag gick med vagnen så fick ett mentalt break och ryggen fick vila lite, även om hela kroppen nog hade behövt det egentligen. Men det var skönt att komma ut.
Sen har maken varit och köpt både sele och babysitter. Selen var okej, men eftersom jag redan överansträngt mig så gör det ont att bära hur som helst så får vänta lite med det. Babysittern accepterar han någorlunda så länge man gungar ordentligt men gnäller så fort man slutar, likväl som han vaknar så fort man stannar vagnen. High Maintanence Hugo kallas han här hemma just nu. Skönt i varje fall att kunna variera sätten att hålla honom nöjd, eller i varje fall inte ledsen.
Han verkar ha lite strul med magen. Jag tycker att han rapar för lite, även fast jag lyfter upp och vankar i olika positioner så kommer det oftast bara något litet. I stället knorrar han och är gasig hela dagarna. Stackarn, gissar att det är vad som ligger bakom hans konstanta gnäll.
Mvh/ Just nu helt ledbruten morsa