Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk vad mkt det finns man vill göra när man blir ensam för några timmarJag njuter av att pappan och ungarna är iväg på kusinträff.
Långpromenad med hunden avklarad, frågan är bara vad jag ska göra nu?
Stalltid? Shoppa? Sova? Duscha?
Ja, beslutsångest typ. Sambon fick mig att lova att inte fixa disken i alla fall (om jag inte ville göra det på min egentid då). Lite shopping och lite pyssel med ponny blev det .Tänk vad mkt det finns man vill göra när man blir ensam för några timmar
Jag njuter av att pappan och ungarna är iväg på kusinträff.
Långpromenad med hunden avklarad, frågan är bara vad jag ska göra nu?
Stalltid? Shoppa? Sova? Duscha?
Min dotter hade sett fram emot Luciafirandet på föris jättemycket. Hon vaknade naturligtvis sjuk, dessutom väldigt mycket sjuk för att vara henne. (Hon är sällan sjuk). Hon var sååå ledsen. Grät och sa "Jag är inte alls sjuk!". Men livet gick vidare och hon kom över det med.Idag skulle vi åkt skridskor med en annan familj. Det är sol och några minusgrader och min son har sett SÅ MYCKET fram emot detta. Tror ni inte han vaknar med feber
Usch vad ledsen han var att vi ställde in
Förlåt för deppig start på tråden! Vad gör det om hundra år osv.
Har någon annan en liknande situation på lager som nu är glömd sen länge får ni gärna dela med er
Typiskt hoppas de kryar på sig snabbt. Vi hade också sådär förra vintern, dottern gick på förskolan tre dagar per månad vilket blev 500 kr per dagJapp, så var vi sjuka igen då. Lillebror vaknade med feber igår och misstänkt öroninflammation, och i natt vaknade min man av att storasyster hade feber. Vi kollar Pippi nu, ska försöka få i henne lite frukost snart.Visa bifogad fil 112115
Insåg igår att vi betalat 450 kr per dag hon varit på förskolan de senaste två månader.
Kommer ihåg den känslan, det var magiskt! Framförallt om man är som mig och i princip alltid sovit på mage. Inte ofta det går nu efter busungen kommit heller dock, men nu är det tuttarna och inte magen som ställer till detKanske inte kvalar in riktigt i denna tråden (men har ändå lite med barn att göra). Just nu ligger jag på mage. För första gången på evigheter! . Så jäkla gött! Lyssnar också på lillfisen som ligger i sin lilla balja och pruttar .
Jag saknar att vara gravid, konstigt nog, var rätt så dålig! Och vill ha en till häftig förlossning. Men vill nog inte ha fler barnJag: ”Nu räcker det med bebisar! Jag ska aldrig vara gravid mer. Två barn räcker gott och väl.”
Också jag: ”Men täääänk vad fint med en gullig liten lillasyster eller lillebror! Och vad fin gravidmagen var ändå.”
Suck på mig själv Meeen oavsett så blir det inga fler bebisar just nu, jag måste inse att det har varit väldigt tufft för mig under barnens respektive första år.
Kanske inte kvalar in riktigt i denna tråden (men har ändå lite med barn att göra). Just nu ligger jag på mage. För första gången på evigheter! . Så jäkla gött! Lyssnar också på lillfisen som ligger i sin lilla balja och pruttar .
Kommer ihåg den känslan, det var magiskt! Framförallt om man är som mig och i princip alltid sovit på mage. Inte ofta det går nu efter busungen kommit heller dock, men nu är det tuttarna och inte magen som ställer till det