Vad gör vi del 106

Då har denna hektiska vecka börjat! Hyfsat lugnt idag, det enda som avviker är hovslagarbesök :) Men resten av vecka går minst sagt i ett! Jag lämnar ungarna i morgon som vanligt och sticker direkt på mässa i Oslo och bygger monter, vet inte när jag är hemma. På onsdag åker maken tidigt på kurs och vet inte när han kommer hem på kvällen så jag har både lämning, hämtning, matlagning och aktivitet med ena dottern själv. Torsdag och fredag jagar jag älg hela dagen och får jobba lite på kvällarna. Lördag morgon lämnar jag barnen hos mina föräldrar och sticker tillbaka på mässan i Oslo och kommer hem någon gång på söndag. Maken jagar älg hela helgen :D Mitt i detta ska jag försöka hinna träna själv två pass och motionera två hästar två dagar så dom inte står hela veckan. Vill gärna röra på i alla fall shettisen som behöver ner i vikt.
Mina kollegor ska också till Oslo på mässa :)
 
Räkade ta paus och nu vil hjärnan inte stämpla in igen. Kom igen nu diabetikern! Kämpa!

Det enda jag tänker på är hus jag ska lösa ridningen i halv storm :cautious: + hur jag ska få hem krafftfoderr + hur jag ska hinna städa källaren + vad jag ska laga för mat + att jag var korkad och inte hann ringa och uppdatera medecinlista på diabetesgrejer så jag måste vänta tills imorgon på nytt :banghead:

Varför kan jag inte bara jobba som alla andra?

Kom ige nu snart lunch
 
Räkade ta paus och nu vil hjärnan inte stämpla in igen. Kom igen nu diabetikern! Kämpa!

Det enda jag tänker på är hus jag ska lösa ridningen i halv storm :cautious: + hur jag ska få hem krafftfoderr + hur jag ska hinna städa källaren + vad jag ska laga för mat + att jag var korkad och inte hann ringa och uppdatera medecinlista på diabetesgrejer så jag måste vänta tills imorgon på nytt :banghead:

Varför kan jag inte bara jobba som alla andra?

Kom ige nu snart lunch
Alltså.. Det där låter som vi andra ungefär. Ibland tycker hjärnan man ska grubbla på annat än man tänkt sig. Rätt normalt.
 
Har legat här i några timmar men nu åker målarrocken på!

7FB16092-23A4-4D11-8B1D-7F77883516E7.jpeg
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 629
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 199
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp