Vad gör vi del 106

Mina gäster var tvungen att lägga sig raklånga på golvet innan de mätta släpade sig hemåt nyss. "Törnis Kinakrog" levererade :laugh:
Funderar på att gå och lägga mig. Har NOLL och inget på schemat imorgon. Funderar på att måla och ta en promenad om det blir fint väder. Men tänker sova minst till lunchtid.
 
Och nu tilll den stora frågan hur jag ska ta mig upp på övervåningen 🤔
🙈
Screenshot_20191013_221101_com.android.chrome.jpg
 
Fick rapport att aktivisterna gett sig på politiker också nu ikväll.

Det är inte så smart att ge sig på demokratin. Polisen lär ta det på sllvar
Tror du det .Dom verkar få göra vad dom vill utan att någon ingriper .Dom var säkert maskerade åxo så då kan dom inget göra när dom inte ser vem det är
 
Sitter och vikar pa sonsonen's Ior, den deprimerade asnan. Det kanns tradigt. Da jag inte har nagon "filling" hemma sa blir det nagra varv till tills jag har lagom stort hal att fylla huvudet, sa far jag fortsatta i morgon. Jag borjar kanske sticka pa en troja till mig ochsa i kvall.
 
Ligger nedbäddad mellan snarkande sambo och snarkande hund. Mysigt ändå!

Sambos son är i Japan med sin japanska fru nu. De skickade bilder på hur det ser ut nu iom tyfonen. Tydligen stod vissa tåg under vatten. De är i Tokyo nu. De flesta restauranger är stängda och de som bor i Tokyo har bunkrat mat/dricka så pass att det ser ut så här i butikerna:

AF0EDF8B-92E1-4C23-B8A0-EF339AF2D67C.jpeg
 
Halvsover i soffan med bägge katterna i knät. Ska lägga mig i sängen snart, men då katterna inte får vara i sovrummet vill jag ge dom sällskap en liten stund till.

Det är nåt intressant norskt program på tv, om smittor, antibiotika mm.
 
Hittade 2,5 m tyg på secondhand (25 kr!!) som jag tror kan passa bra till en t-shirt! Möjligtvis att det kan bli lite tunt men då får jag se det som ett övningsprojekt och använda resten som foder eller något :D

Ska köpa påslakan, dukar, etc nästa gång jag går dit som jag kan prov-sy mönster i. :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 630
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 199
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Parfym
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp