Fy vad jobbigt. Finns det inget man kan göra?Har haft världens menssmärta idag, så illa att tabletterna åkte upp igen . Men mår mkt bättre nu men är helt slut i kroppen .
Annars ligger katten och myser med mig och lyssnar på åskan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy vad jobbigt. Finns det inget man kan göra?Har haft världens menssmärta idag, så illa att tabletterna åkte upp igen . Men mår mkt bättre nu men är helt slut i kroppen .
Annars ligger katten och myser med mig och lyssnar på åskan
De finns de säkert , men jag blir bara såhär kass en gång i halvåretFy vad jobbigt. Finns det inget man kan göra?
Och nu tilll den stora frågan hur jag ska ta mig upp på övervåningen
Wohoooooooo,Karamelldrottningen kan flyyyyyyyyyyyyyyyga!!!Har tagit något som ska vara bra för sömnen tydligen. Intressant att fokusera. Går inte. Men är lätt som en fjäder
Tror du det .Dom verkar få göra vad dom vill utan att någon ingriper .Dom var säkert maskerade åxo så då kan dom inget göra när dom inte ser vem det ärFick rapport att aktivisterna gett sig på politiker också nu ikväll.
Det är inte så smart att ge sig på demokratin. Polisen lär ta det på sllvar
De ringer och hotar.Tror du det .Dom verkar få göra vad dom vill utan att någon ingriper .Dom var säkert maskerade åxo så då kan dom inget göra när dom inte ser vem det är
Wow.....och jag som tyckte att det regnade lite väl mycket här i natt. Det DÄR är regn. Fy sjutton, vad det måste förstöra mycket !!Nu kom bild på nyhetsreportage om. några av tågen som delvis är täckta under vatten.
Visa bifogad fil 38008