Vad gör vi del 106

Har eldat skräp från uthuset idag .Blev 16 traktorskopor med skräp .Grannen såg att jag höll i en antik stol och just när hon sa jag vill gärna ha den då jag har flera sådana .Under den meningen så han jag kasta ut den från andra våningen och den gick i tusen bitar och hon plockade upp några och tittade på dom och sedan mig .Hennes blick var så jag kunde brunnit upp direkt och hon bara stammade fram några ord :rofl:
 
Hemma från jobb. Har en lätt vecka framför mig, tänkte inte ta något extra pass direkt men man vet aldrig.

Strax dags att sova, börjar 07.
 
Ska snart gå å sova, upp 6.45 imorrn :) (fast det betyder 30 min sovmorgon iaf, om jag nu inte vaknar i vanlig tid ändå som jag brukar :p men skönt ändå).
 
Skit skit skit.
Nu har djurrättsaktivister vaknat igen och börjat trakassera min granne och vän. Det har varit lugnt ett tag men har börjat rejält igen.

Fb-sida, anonyma hotelser annat.

Barnet i familjen får återigen uppleva att människor hotar mamma.

Vidriga idioter.
Blir så less på sådana idioter .Som tur är det lugnt här med sådana juveler .Har en känsla att det går mindre bra för dom om någon får tag på dom och stör jakten som dom gör nedåt i landet och även ger sig på jordbrukare .Hörde talas om en familj då vi var på LRF möte här i Dalarna som hade flyttat ner på nedervåningen i huset då aktivisterna hotat bränna ner huset så dom skulle ta sig ut om det inträffade
 
Har haft världens menssmärta idag, så illa att tabletterna åkte upp igen . Men mår mkt bättre nu men är helt slut i kroppen .

Annars ligger katten och myser med mig och lyssnar på åskan
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 630
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 199
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp