Vilken fin ram! Är den från tradera? Köp!Tänkte på @tornblomma , ett bordellmotiv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken fin ram! Är den från tradera? Köp!Tänkte på @tornblomma , ett bordellmotiv?
Blä för fullmåne.... Vackert, ja. Men jag sover otroligt dåligt när det är fullmåne..... Har sovit rätt okej nu ett tag, men de senaste två nätterna har det varit besvärligt.Är uttråkad.
Men månen är i alla fall oerhört vacker ikväll
Du är ju snart gift så det är väl övergåendeDricker rödvin och ser på film, skulle vara bättre med sällskap.
Blir så less på sådana idioter .Som tur är det lugnt här med sådana juveler .Har en känsla att det går mindre bra för dom om någon får tag på dom och stör jakten som dom gör nedåt i landet och även ger sig på jordbrukare .Hörde talas om en familj då vi var på LRF möte här i Dalarna som hade flyttat ner på nedervåningen i huset då aktivisterna hotat bränna ner huset så dom skulle ta sig ut om det inträffadeSkit skit skit.
Nu har djurrättsaktivister vaknat igen och börjat trakassera min granne och vän. Det har varit lugnt ett tag men har börjat rejält igen.
Fb-sida, anonyma hotelser annat.
Barnet i familjen får återigen uppleva att människor hotar mamma.
Vidriga idioter.
Jupp, klart övergående fenomen, Men hon gillar skräckfilm! . Jag klarar inte det!Du är ju snart gift så det är väl övergående
Ja du, har såna piller med!Har tagit något som ska vara bra för sömnen tydligen. Intressant att fokusera. Går inte. Men är lätt som en fjäder
De är intressanta. Som en liten viol på en ängJa du, har såna piller med!
Älskar violer!De är intressanta. Som en liten viol på en äng