Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska på mitt livs första kiropraktorbesök nu på fredag
Haft ont nu flera dagar och en som ”kände” lite på mig sa att någon kota hamnat fel
Men har verkligen varit pissigt att få ont för minsta lilla och vid ridning och framförallt vid kontorsarbete
Jag har varit till tre olika chiropractors. En i Sverige och tva har i USA. Den forsta i Sverige skulle bryta till nagot och bojde armen och liksom "tryckte till" den nar han skulle halla i mig och "bryta". Jag fick da tendinitis och har numera jatte problem med den armen.
Den andra var i Florida och han gjorde inte varken till eller fran. Den tredje var i South Carolina och han brot till nagot sa numera far jag mycket ofta ont i ryggen pa samma stalle.
Behover jag saga att varken jag eller mina djur kommer nagon sin att ga till en kiro igen?
Tog en promenad:
Ja i år anfaller de!Tog en promenad:
Oj! Ja så dålig är jag inte. Vi får se på fredag så förhoppningsvis är det lättfixat.Nej, kotorna hamnar inte fel annat än vid kraftigt yttre våld. Och då blir du betydligt sämre än du är. Rullstolsdålig..
Hört sambo prata med patienter som beskriver att dennes kota "halkar snett/iväg" etc. Jättevanligt att folk säger så. Men helt orimligt!
Han drog någon gång en beskrivning i att om han rycker väck en dörr totalt och sabbar gångjärn etc så har kotat "åkt snett". Men om det bara är lite svårt att stänga dörren så är det en låsning där man kan justera gångjärnen ngt i dörren och få den att stänga sig rakt och fint. Gångjärnen är då leden med ledkapsel etc som man kan få att öppna/stänga rakt och korrekt.
Däremot kan du ha fått låsningar som hindrar leder från att arbeta som de ska. Och man kan då uppleva snedhet etc.
Hoppas du får en bra upplevelse av kiron och slipper smärta!
Batterier är alltid bra att ha ett lager hemma av båda sorterna!Förbannelse, jag upptäckte just att jag köpt 40 AA batterier istället för AAA. Så nu måste jag gå och handla det imorgon på Kjell