Trist att behöva plocka andras skräp.Burken fick följa med mig hem istället så nu är jag en krona rikare och naturen lite mindre nedskräpad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trist att behöva plocka andras skräp.Burken fick följa med mig hem istället så nu är jag en krona rikare och naturen lite mindre nedskräpad.
Rena knarket - men det kan jag behöva ibland! Mer accepterat än amfetamin
Jag ääääääälskar kaffedoften. Tyvärr smakar det bara rävgift så jag håller mig till att sniffa när det bryggs av dem andra på jobbetJag måste lära mig dricka kaffe
Hua, varför blev jag inblandad i det dessutom?!What
The
Hell
Is
This
Trist att behöva plocka andras skräp.
Ska inte det vara någon sorts frukt?What
The
Hell
Is
This
Ja, åskan överraskade oss precis.....Öh...Knappt 10 grader varmt och åskar visst...
Jag skulle prova att gå till en osteophat (stavning?) snäppet bättre än kiropraktor. De jobbar med musklkerna runt också så att efter det "knäckts" loss eller vad man ska säga inte dras tillbaks tillursprungsläget.
Bara en tanke
Jag ska på mitt livs första kiropraktorbesök nu på fredagEfter besök hos bra kiro behöver de flesta inte massage/stretch etc iom att när man manipulerar får får en nollställningen i nervsystemet och en avslappning muskulärt.
Jag är rätt paj i kroppen och har gått till en massa olika typer av behandlare. Många har ordinerat stretch, massage etc.
Det som funkar bäst är en kiro-snyting. Om jag ex haft spänningar i framsida lår/rumpa etc har jag ju ordinerats stretch av det. Det behövs inte när sambo som är kiro behandlar. Jag får inte de spänningarna.
Jag har testat rida och få behandling och rida direkt efter. Då kommer jag automatiskt ner i sadeln lättare iom att musklerna är avspända efter kiro-behandlingen.
Sambo som är kiro sen 30 år tillbaks och även varit lärare på kiro-högskolan upplever att de av kiros som masserar ofta är de som är sämre på manupulering/som kiros.
Det händer ju väldigt mycket mer i kroppen vid en manipulation än att bara låsningen släpper.
Ser mer ut som testiklarSka inte det vara någon sorts frukt?