Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JAg skulle bestrida fakturan för det "jobbet" och hänvisa till inkomptetens...Vår liftvärme-maskin har varit trasig nu ca 2 veckor. Någon gubbe skulle komma och laga den efter några dagar. Vi var då tvungna att tömma kyl och frys för att han behövde in där. Han blev sjuk och skulle återkomma. Sånt händer..
Han återkom inte. Vi fick jaga. Han kom nu hit och fipplar runt i 1 h och klämmer sen ur sig med gnällbältesdialekt att han nog får ringa service för att det är över "hans förmågor". De har alltså fått beskrivet problemet, vet vilken maskin etc. Och han åker ut på jobbet och tar betalt. Och så står han och fipplar med instruktionsboken och verkar ha sämre koll än sambon.
Varför tar man jobb man inte klarar? Nu måste någon hit igen. Och vi kommer igen behöva tömma kyl och frys.
Något förbannad också iom att jag har feber och borde sova mig frisk.
Jag sneade till och gick upp på övervåningen så jag inte stryper karln. Sambon brukar normalt vara den av oss som tänder till snabbast. Men att gå upp tidigt gör mig till ett monster, speciellt om jag är sjuk. Och inkompetent folk provocerar mig.JAg skulle bestrida fakturan för det "jobbet" och hänvisa till inkomptetens...
Du får konfrontera h*n och fråga vad f**n det är som pågår.Jag fattar verkligen inte vad jag har gjort! Idag smällde kollegan igen dörren i ansiktet på mig. Jag vet att hon såg mig, vi hade ögonkontakt och hon drog igen dörren medvetet.
Jag blir tokig!