R
Raderad medlem 94602
Vad dyrt det är att skicka rekommenderat brev
Det verkar inte min snart fd make tycka som eftersänder all (eller inte riktigt all) min post rekad istället för att jag ska få hämta den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad dyrt det är att skicka rekommenderat brev
Grattis! LSS är fantastiskt roligt och ofta betydligt bättre bemannat än äldreomsorgen.Precis hemkommen från anställningsintervju.
Jag börjar om 2 veckor
Åter igen gör jag ett lappkast och provar nått heeelt nytt. LSS-boende. Trivs egentligen väldigt bra på mitt nuvarande jobb men det är för få timmar och jag vill bort från den orten efter skilsmässan.
Nu ska jag softa, dricka kaffe och pimpa mig inför eftermiddagens dejt.
Känns som jag har lite flyt nu
Men oj, 15 år och kastar pappersplan på bussen?I dag var mina 2 "snottiga" 15-aringar (som pa rent trots slangde pappers plan pa bussen i gar efter att jag bett dem stada upp skrap efter sig - jag hotade med att de skulle fa sitta langst fram i fortsattningen om jag hittade papper efter att de stigit av) som anglar pa bussen. En forsokte med en mycket sarkastisk kommentar som handlade om att hon hoppades att jag skulle ha en bra dag, men bade ordval, tonfall, och rullande ogon sa nagot helt annat.
Jag log och tackade sa mycket ... da jag ju vet hur frustrerande det ar om man hittar en riktigt bra sarkastisk replik och mottagaren inte forstar sarkasmen.
Jag ar saker pa att vi kommer att ha fler duster ... men jag har mellan 50 och 55 elever fran 13 ar till 18. Det kan bli ett interessant ar det har.
Men oj, 15 år och kastar pappersplan på bussen?
Känns som att de borde ha vuxit ifrån det för rätt länge sedan kan jag tycka..
Tråkigt att du känner så Mår du dåligt av den även fast du inte läser i den?Snart dags att lägga ner buke för resten av året.
Dessa jultrådar skapar bara ångest hos mig
Önskar man kunde ignorera trådar men inte användare
Ja, mest av att se den..Tråkigt att du känner så Mår du dåligt av den även fast du inte läser i den?
Om det är så jobbigt kanske ignorera TS kan vara en idé? Tills vidare iaf. Istället för att undvika hela forumet menar jagJa, mest av att se den..
Då påminns jag om hur sorgligt ensam jag är
Oj vad du syr! Duktig du är!Försöker bestämma kantband!