Wow vad snyggt!!Försöker bestämma kantband!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow vad snyggt!!Försöker bestämma kantband!
Det undrar jag med...Varför ska det vara så förbaskat svårt att somna för? Va??
Nu blåser det för mycket.
Det undrar jag med...
Dessutom mår jag, av okänd anledning, illa också
Det i samma färg.Försöker bestämma kantband!
Försvinner trådarna en person startat om man ignorerar den personen? Dvs mig och jultråden i detta fallet. Det verkar ju logiskt men har aldrig ignorerat någon så har inte tänkt på det innan.Om det är så jobbigt kanske ignorera TS kan vara en idé? Tills vidare iaf. Istället för att undvika hela forumet menar jag
Samma här. Känner mig oxå ensam på julen. Träffar bara morsan, farsan och ev syrran dåJa, mest av att se den..
Då påminns jag om hur sorgligt ensam jag är
Försöker bestämma kantband!
Människan verkar inte må bra!Alltså, va?
Jag konfronterade den märkliga människan på jobbet. Svaret på beteendet blev att jag var för peppig, glad och hade ett för perfekt liv för att verka seriös och jag borde inte få jobba kvar
Ursäkta liksom!
Ja. Om man ignorerar någon så syns inte hens trådar alls.Försvinner trådarna en person startat om man ignorerar den personen? Dvs mig och jultråden i detta fallet. Det verkar ju logiskt men har aldrig ignorerat någon så har inte tänkt på det innan.
Jag hade seriöst garvat ihjäl mig!Alltså, va?
Jag konfronterade den märkliga människan på jobbet. Svaret på beteendet blev att jag var för peppig, glad och hade ett för perfekt liv för att verka seriös och jag borde inte få jobba kvar
Ursäkta liksom!