Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Plockar potatis och lyssnar på föreläsning. Härligt väder idag även om det blåser.

36FD4F81-C43C-4EE2-86AF-EE33AAA83595.jpeg
 
Jag tror jag håller på att få en hypomani :(
Är värsta uppvarvad och tror att folk pratar om mig bakom ryggen på mig. Jag vet ju att det inte är så men ändå. Känslan finns där..

Du får sluta vara en så glad prick helt enkelt :D

10 djupa andetag och försöka fokusera på annat. Skitpissig känsla det där och svår att skaka av sig
 
Fick en arg lapp idag (fastsatt i vindrutetorkaren). Höll givetvis inte med skribenten men ringde ändå upp numret men då kom jag bara till parkeringsbolaget :crazy:
Vad är grejen med att skriva arga lappar och sedan inte våga stå för den sen??
Aja, nu en kaffetår innan jag går ut.
 
Var på skolan hela förmiddagen idag, åt sedan lunch med en vän och hela em sätt jag på café med en annan vän. Hade tänkt gå tillbaka till skolan och jobba där ikväll istället, men orkade inte.
Ska snart sätta igång att göra upp tidsplanen för kommande videoprojekt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 777
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 683
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp