Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blev 34 kilometer vandring igår.
Mina ben är fulla av myggbett, 53 på ena och 47 på andra.
Sen åt jag och kompisen hemmabyggda hamburgare och dog i soffan med två filmer.

Sov uruselt i natt för magen ballade ur igen. Jag som tyckte att jag varit försiktig.

Har fram tills nu slöat med kompis men nu har hon åkt hem. Jag hade tänkt en kort promenad men vågar inte pga magen så blir lite tvätt och städning i stället.

Positivt är att mögeltestet var negativt. Så när jag har lite ordning på magen kan jag åka och hämta henne :love:
 
Svårt det här. En månad kvar att jobba....Känner att jag börjar ta mig på fötter igen efter att ha varit ifrån jobbet. Är dels rädd för att det ska bli bakslag och mår sämre nu i och med oron kring morfar som klassas som svårt hjärtsjuk, 💔 är i stort behov av hjälp och vägrar hemtjänst.....Så känns dubbelt motigt. OM schemat stämmer ska jag jobba 3 kvällar kommande vecka!!! Jag som klarat EN knappt på ett år!!! Dessutom har jag fortfarande inte fått nått aktuellt schema....
 
Svårt det här. En månad kvar att jobba....Känner att jag börjar ta mig på fötter igen efter att ha varit ifrån jobbet. Är dels rädd för att det ska bli bakslag och mår sämre nu i och med oron kring morfar som klassas som svårt hjärtsjuk, är i stort behov av hjälp och vägrar hemtjänst.....Så känns dubbelt motigt. OM schemat stämmer ska jag jobba 3 kvällar kommande vecka!!! Jag som klarat EN knappt på ett år!!! Dessutom har jag fortfarande inte fått nått aktuellt schema....

En månad klarar du! Ska du sluta sen?
 
Det finns en okänd katt vid grannhuset. Väldigt kelen och väldigt mager. Och väldigt dräktig.
Tyvärr omärkt så det går inte att hitta nån ägare den vägen. :cry:

Hoppas grannen kontaktar katthemmet om de inte hittar nån ägare. Jag vill inte att den ska få ungar ute. Den är helt klart nåns katt eftersom den är så himla kelsjuk.
 
E4 var ganska hygglig idag när jag åkte hem, det är jag glad för. Nu har jag landat hemma, packat upp, gett djuren mat, fick för mig att dammsuga innan dusch med hårtvätt - men nu så är jag ren och har jag hittat favoritfåtöljen med en balja te och en risifrutti. Det är också middag... :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 701
Senast: Palermo
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
560
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 609
Senast: Inte_Ung
·
Svar
558
· Visningar
55 157
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp