Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har städat klart och tänker nu slösurfa.
Kom på att jag nog behöver vätskeersättning mtp magens obalans och den långa svettiga vandringen igår, så gjorde lite egen sådan. Inte riktigt lika gott som min favorit jag brukar köpa på apoteket men duger nog :)

Är riktigt sugen på att försöka hitta någon fin halvstor tavla att ha i sovrummet, har noll aning vad. Eller om jag kanske ska ta något fotografi jag tagit själv. Kanske är det något att fördriva kvällen med. Får vimsa in på Etsy och se om det finns något fantastiskt :D
 
Drog visst igång en stor sats köttfärssås 🤷‍♂️ nåja det är nog bra om det finns mat att värma här hemma de närmsta dagarna. Vi ska hjälpa grannarna byta hus med varandra :) Det är alltså två hus på gården och nu blir det byte. Det kommer bli intressant i och med att det är många viljestarka individer som har olika åsikter 🙈
 
Upptäckte nu att jag hade fått ett mail häromdagen från ett jobb jag sökt. Det var via en rekryteringsfirma och i mailet stod det ungefär att de lämnat vidare ansökningar från några till det aktuella företaget, så jag skulle veta att jag inte är bortglömd utan fortfarande kan vara aktuell för tjänsten. Det låter ju jäkligt bra iaf! Hoppas verkligen att det inte är ett standardmail de skickar till alla sökande, utan att de faktiskt valt att titta lite närmare på min ansökan. Själva jobbet lät otroligt intressant.
 
Min katt som jag tänkte gå till vet med eftersom hon har blivit så osocial och taggig.

20210625_163545.webp
 
I alla år har jag bara bitit ihop och kört på vad som än hänt omkring mig. Men det är bättre att lyssna på sin kropp och tillåta sig bryta ihop när så krävs. Jag har lärt mig det nu. Tänk vad lätt det är att vara efterklok....💔❤.

Visst jobbar du inom hemtjänsten? Har du funderat på ledsagare/personlig assistent istället? Generellt extremt mkt lugnare tempo tänker jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 701
Senast: Palermo
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
560
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 609
Senast: Inte_Ung
·
Svar
558
· Visningar
55 157
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp