Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har rymt :) tyvärr stinker det cannabis i ena halvan och reningsverk i andra halvan av naturreservatet 😏
990ADC7B-2C1C-4A66-A1AE-9541F80970A2.webp
 
Hemma! Herregud vad skönt. Jag blir så jäkla stressad av alla människor, även om det är roligt att diskutera. Jag kan äta vad jag vill när jag vill i en total tystnad.

Katten surar, hon älskade landet, stort hus, stor trädgård, hund och massor av människor (som lyckades ge henne extra mat eftersom hon påstår att hon svälter till döds). Mest välfödda svältande katt jag träffat. Jag har varit ju orolig eftersom hon har varit så avståndstagande på sista tiden och mest legat i sitt träd. Funderade på att ta henne till vet för att kolla upp allt.

Jomenvisst. Hon har sprungit runt och flirtat med alla människor, klämt ner sig mellan dem när de tittar på tv, krupit upp i sängen och gosat, strukit kring benen, suttit med vid bordet när de spelar spel. Lekt med Misty (hunden) även om hon surade till och slog till henne på nosen när Misty envisades med att nosa henne i baken hela tiden. Hon blev tom gosigare med mig :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 706
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
560
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 609
Senast: Inte_Ung
·
Svar
558
· Visningar
55 216
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp