Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
En person på fb frågade om en växt, vad det var för något. Svaren varierade mellan rönnsumak och rönnspirea. Jag såg på växtsättet vad det var men sprang ändå ut och plockade blad från de båda växterna och visade skillnaderna. Och medan jag ändå var igång plockade jag fler blad från parbladiga växter. Nörd? Ja.
 

Bifogade filer

  • 20210627_114133.webp
    20210627_114133.webp
    563 KB · Visningar: 44
Verandan färdigtvättad och skrapad (se, det funkar att flytta rumpan från soffan....:D ) :up: !! Om en liten stund ska jag lägga på träoljan, tänkte jag. Dörren ut till verandan står öppen (med kompostgaller och spetsgardin i hålet). Katten retar hunden från utsidan, och hunden gör mini-utfall mot katten inifrån hallen..... De KAN inte låta bli varandra :cautious: !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 706
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
560
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 609
Senast: Inte_Ung
·
Svar
558
· Visningar
55 214
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp