Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha kanske borde göra likadant! Jag som får skuldkänslor av att köpa en klänning för under tusenlappen liksomHar haft lite ångest efter att ha nöjesshoppat för över 50 glada laxar på lite mindre än två månader.
Så, nu sitter jag och sträckkollar på Lyxfällan och dess enfaldiga deltagare, och känner mig genast mycket bättre
Jag och kollega sitter i en svettig soffa på ett sjukhus i Skåne. Nåja, jag ska inte klaga när jag tjänar pengar
Vart väl jätte braOch det sista
Ska handla imorgon. Ska då passa på och se om jag kan hitta några gubbar till bra pris. Eller jag kommer nog köpa ändå om det finns.Köpte jordgubbar idag på Ica, direkt midsommarafton är förbi är de hälften så dyra Så idag köpte jag två lådor till samma pris som en igår.
Vad gödslar du med?Varit ute och gödselvattnat lite rosor. Och så har jag vattnat i växthuset.
Note to self: vattna varje dag i växthuset.
Var kanske lite otydlig där, menade att de bör kunna sia om när symtom brukar visa sig. Det finns t.ex en mild vuxen variant, sedan finns det svårare varianter. Vilken variant jag eventuellt har bör kunna ses baserat på antalet repetitioner på DNA-strängen.Lite speciellt läge med tanke på att man kan se hur pass mycket symtom man troligtvis får och när de väntas debutera på en provtagning! Jag förstår att det måste kännas helt sjukt läskigt, eller ja, jag slås väl snarare av tanken att gemene man nog har svårt att sätta sig in i situationen om man inte är i den själv. Man är på något vis van vid att inte få en så detaljerad prognos att ta till sig. Det kan kanske vara värt att fråga hur lång tid en remiss till respektive mottagning väntas ta också, förresten?
Hoppas av hela mitt hjärta att du inte bär på genmutationen!
Det är ett klockrent knep! Det farliga är bara att man efter ett tag tänker: "Äsch! Jag har ju låååångt kvar till Lyxfällans nivå! Jag kan ju shoppa lite till!"Haha kanske borde göra likadant! Jag som får skuldkänslor av att köpa en klänning för under tusenlappen liksom