Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
F9098572-1478-4C66-9570-95306A6AFB6A.webp

Men den går ju att köra 🙄🤷‍♀️😢
 
Hmm... min moster skickade en länk till en trädgårdsfirma. Rådgivning angående trädgård.
Vad vill hon säga med det egentligen :cautious:
Jag hade bästa grannarna i form av två trädgårdsintresserade pensionärer som enligt dem själva hade för mkt tid och för lite att göra. De plockade mitt ogräs och fixade utan att jag fick göra ngt tillbaks eller betala etc. ❤️
Och jag som är blomdödaren nr ett fick mkt bra råd ang det med.
 
11A6261C-5734-4FBA-A9A9-42D2F01BF043.webp

Undra om Husse kände sig ut stirrad på förmiddagen 😂🤦🏻‍♀️ Bävrar till hästar som igår bröt av en stolp och stod och kastade i mellan sig över staketet 🙃 En extra tråd överst får vi se om de slutar äta upp stolpen. De hade gärna fått gå ihop om de inte vore för att Trulis gör sig illa hela tiden ... Får bli när han blir pensionär istället tills dess får han hålla sig i sin egen hage ... Senast i veckan så hade han ännu en gång lyckats trampa sig fram på 🤦🏻‍♀️ Fråga mig inte hur han gör för de är ingen som vet ... Bara att han kommer in sårig. Han lyckade själv trampa av sig senan en vända 🙄 Bubbelplast någon? Men lever länge på stunder som idag när han smyger upp och ställer sig och gosar en lång stund ❤️ Händer inte ofta ... Nu försöka mentalt ladda upp för tentar vecka.
 
Så trodde jag äntligen att jag hittat bröllopsklänningen, har velat och tittat på bilderna i flera veckor. Skulle precis beställa. Inser att priset är i euro och inte i kr ☠️

Tack för att ni följer denna fantastiskt intressanta följetong.
Jag är förvånad över att det hela inte har fått en egen tråd än! #följermedspänning (har en sambo som har uttryckt att han aldrig tänkt gifta sig, så följer alla andras klänningsjakt med både fascination och avundsjuka).

Har du varit på butiker och testat dig igenom deras sortiment? Hälften för skojs skull och hälften på allvar. :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 756
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 410
· Visningar
39 560
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 797
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
372
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp