Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snart är kycklingen färdig :) ! Ska fixa pommes, sås och någon grönsak också.

Det råder lite febril städverksamhet idag också, och speciellt hos maken som städar sitt superskitiga kontor (eller vad man ska kalla den ca 2 x 2 meter "skrubben" som han har som sitt utrymme.... :D ), för imorgon kommer elektrikern och installerar ett par nya element. När man då tvingas flytta på möbler och prylar är det väl ett gyllene tillfälle att också städa bakom/under dem :) !
 
Du kan få snön och -6 av mig - jag måste ut och skotta IGEN :arghh:
(Fast solen skiner nu, så det är inte sååå synd om mig :o)

Jag ska koka en termos kaffe först bara så att det är klart och sen invänta vänner som kommer på utomhusfika :love:
Så här mycket är det här nu. Utan vall från marken.
Själva snöhögarna ska vi inte ens kolla på :p
 

Bifogade filer

  • B9601DE2-6CF6-40F7-B430-302DEADE8698.webp
    B9601DE2-6CF6-40F7-B430-302DEADE8698.webp
    98,9 KB · Visningar: 41
Min astma bråkar.
Kan ju vara att jag inte tagit den på morgonen haha.
Ska snart hämta tvätten och sen dricka kaffe.
Behöver diska och torka av golvet i köket med
 
Fick bli en timmes promenad efter lunchen och lite vilande på soffan en stund. Ska peta i mig lite mellis och kaffe innan de är dags att hänga tvätt och dra på dagens tredje maskin 🙃
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 756
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 410
· Visningar
39 560
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 797
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
372
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp