Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mycket ovantat fick jag ett paket for ett par dagar sedan. Jag trodde genast att det var nagot jag bestallt som var forsenat ... men det var ett vatteljarn fran Hongkong. :p En kompis som bor i Malaysia skickade det och sa fort jag sag vad det var visste jag vem som skickat det da vi pratade om Hong Kong bubbel vafflor sist vi pratade.:love:

Nu har Maken och jag atit Hong Kong bubbel vafflor. Jag hade nastan glomt hur gott det ar ... nu maste jag bara trana mig att gora en strut av bubbel vafflorna som jag kan fylla med glass och farska bar. :p
 
Väckt av min onda rygg
Har ätit frukost och dricker kaffe.
Ska vila en stund innan det är dags för tvätten.
Stor risk att jag är förkyld.
Men kan vara trötthet med.
Får se under dagen
 
MÅNGA gånger har jag funderat på hur mysigt det skulle vara om man låg i någon riktigt bekväm "solstol" (eller vad de nu heter??), insvept i fårskinn och filtar och njöt av stjärnhimlen.... :) Vi bor långt ifrån gatlysen och annat störande ljus, och himlen verkar oftast helt OÄNDLIG här. Jag kan stanna och stirra rakt upp ibland.....en låååång stund.... :)
Gör det! Vi bor i utkanten av samhället och har en åker precis utanför huset. När vi låg där så insåg vi också att en solstol hade varit perfekt.
 
Alla hästar på sin plats i sina hagar, alla har fått frukost nummer 2 och varm vatten! Dags att hugga in på sysslorna inne i stallet istället nu 😅 Verkar bli fint väder idag med, funderar på om de går att få ut vagnen efter alla veckor, snön har frusit fast framför logen 🧐
 
Har städat hos marsvinen och tampas med Wilmers mjäll. Han har sån där hopplös teddypäls, och alla mina normala knep fungerar mindre bra. Mjällen försvinner, men kommer tillbaka ganska snart igen. Nu testar vi kokosolja i pälsbotten, hoppas det fungerar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 756
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 417
· Visningar
39 776
Senast: Catsu
·
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 797
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
373
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp