Nu är även gratängen klar. Sen ska jag imorgon göra kycklinggryta så sen finns det tre rätter att välja på till kvällsmat på mina jobbdagar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I min närhet brukar det vara förbjudet att gå/springa på skidled, det är inte det hos dig?Hemma efter 2 mil ute i snön. Det känns ganska rejält i benen när man slirar runt i modden, inte ens mina icebugs biter där. Bäst biter de på is.
Var ute kanske 10 km på en skidled, jösses vad mycket folk det var som åkte skidor. Valde att springa mot färdriktningen på leden, men vet inte om det är "rätt". Kändes logiskt för mig för då ser jag skidåkarna och kan springa lite extra åt sidan i tid. Springer jag med färdriktningen på skidleden kan jag ju få en skidåkare i ryggen i backarna, är ju inte så lätt att höra när de swishar ner för backarna.
Nix, det är både gå/spring/skidled. Däremot förbjudet att cykla.I min närhet brukar det vara förbjudet att gå/springa på skidled, det är inte det hos dig?
Spännande! Hur länge brukar ett sådant pass pågå? Ger det önskad effekt ?Nu ska jag ta BMWn och köra till ett meditationspass. Den saknar ett lyktglas och det är hål i kofångaren så det är tur att man kan stänga av pip-ljudet från sensorerna.
Bra jobbat av dig och jägaren!Grannen kom förbi med bössan och hittade den skadade räven. Nu har den fått somna in. Den låg och tryckte inte alls långt från huset.
Känns bra. Har mått lite illa av att veta att den fanns därute och var skadad.
Kom äntligen iväg och hämtade ett paket som hamnat på ett annat utlämningsställe än det vanliga. Undrar hur länge Postnord ska ha det så jag går hellre 400 m än 1,5 km.
Passade även på att gå in på ett apotek och det visade sig att jag hade fått flera recept.
Sen var jag till Willys och köpte 2 Trocadero och 6 paket ansiktsservetter.
Kom hem 20 minuter innan curlingen började. Ett lag vann.
@LadyCovergirl var det inte din dotter som gillade curling? I morgon ska lag Hasselborg spela mot lag Edin. (Det är på SVT).
Just nu kollar jag 112 på liv och död och är sugen på chips.
Japp.
J backade in i BMWn med lastmaskinen.
Sen körde han fast min Audi i snön och drog loss hela fronten när bilen drogs loss med tidigare nämnda lastmaskin.
Hur man gör av med jättemycket pengar utan att vare sig köpa något eller lämna gården. Jag är lite tveksam till att TH lagar min bil, det lär kosta mer än vad den är värd Ok att det står fler på gården men inga med 4*4 och automat. Som är roliga att köra.