Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är även gratängen klar. Sen ska jag imorgon göra kycklinggryta så sen finns det tre rätter att välja på till kvällsmat på mina jobbdagar :)
IMG_20210206_143956.webp
 
Har plockat upp teleskopet från förrådet. Blev lite inspirerad efter att ha lyssnat på ett klipp om Castor och Pollux igår.
Nu ska det ju vara molnigt här ikväll men det ser mer lovande ut i morgon.

Teleskopet är min brors som han fick nån gång på 70-talet, vet inte om det ens är använt sen dess 😅 Min mor sparade på våra gamla saker och när hon dog så kom allt till mig eftersom bror numera bor i USA.
 
Hemma efter 2 mil ute i snön. Det känns ganska rejält i benen när man slirar runt i modden, inte ens mina icebugs biter där. Bäst biter de på is.

Var ute kanske 10 km på en skidled, jösses vad mycket folk det var som åkte skidor. Valde att springa mot färdriktningen på leden, men vet inte om det är "rätt". Kändes logiskt för mig för då ser jag skidåkarna och kan springa lite extra åt sidan i tid. Springer jag med färdriktningen på skidleden kan jag ju få en skidåkare i ryggen i backarna, är ju inte så lätt att höra när de swishar ner för backarna. :nailbiting:
 
Hemma efter 2 mil ute i snön. Det känns ganska rejält i benen när man slirar runt i modden, inte ens mina icebugs biter där. Bäst biter de på is.

Var ute kanske 10 km på en skidled, jösses vad mycket folk det var som åkte skidor. Valde att springa mot färdriktningen på leden, men vet inte om det är "rätt". Kändes logiskt för mig för då ser jag skidåkarna och kan springa lite extra åt sidan i tid. Springer jag med färdriktningen på skidleden kan jag ju få en skidåkare i ryggen i backarna, är ju inte så lätt att höra när de swishar ner för backarna. :nailbiting:
I min närhet brukar det vara förbjudet att gå/springa på skidled, det är inte det hos dig?
 
Sååå skönt med ledig helg! Skönt att sova ut lite och ligga kvar en stund och dra sig bredvid älsklingen och honkatten ❤. Vaknade av att solen sken in i sovrummet 😍. Sen efter en god långfrukost i lugn och ro var det dags att ta tag i dagen 😊.
 
Kom äntligen iväg och hämtade ett paket som hamnat på ett annat utlämningsställe än det vanliga. Undrar hur länge Postnord ska ha det så :down: jag går hellre 400 m än 1,5 km.
Passade även på att gå in på ett apotek och det visade sig att jag hade fått flera recept. :up:
Sen var jag till Willys och köpte 2 Trocadero och 6 paket ansiktsservetter. :D
Kom hem 20 minuter innan curlingen började. Ett lag vann. :idea:
@LadyCovergirl var det inte din dotter som gillar curling? I morgon ska lag Hasselborg spela mot lag Edin. (Det är på SVT).
Just nu kollar jag 112 på liv och död och är sugen på chips. :meh:
 
Senast ändrad:
Kom äntligen iväg och hämtade ett paket som hamnat på ett annat utlämningsställe än det vanliga. Undrar hur länge Postnord ska ha det så :down: jag går hellre 400 m än 1,5 km.
Passade även på att gå in på ett apotek och det visade sig att jag hade fått flera recept. :up:
Sen var jag till Willys och köpte 2 Trocadero och 6 paket ansiktsservetter. :D
Kom hem 20 minuter innan curlingen började. Ett lag vann. :idea:
@LadyCovergirl var det inte din dotter som gillade curling? I morgon ska lag Hasselborg spela mot lag Edin. (Det är på SVT).
Just nu kollar jag 112 på liv och död och är sugen på chips. :meh:

Vi gillar curling båda två :D
 
Japp.
J backade in i BMWn med lastmaskinen.
Sen körde han fast min Audi i snön och drog loss hela fronten när bilen drogs loss med tidigare nämnda lastmaskin.

Hur man gör av med jättemycket pengar utan att vare sig köpa något eller lämna gården. Jag är lite tveksam till att TH lagar min bil, det lär kosta mer än vad den är värd 😢 Ok att det står fler på gården men inga med 4*4 och automat. Som är roliga att köra.

Da fuck?! Hur lyckas man O_o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 759
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 427
· Visningar
40 041
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 797
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
373
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp