Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, visst är det hemskt!Började läsa om ett miljöbrott. Brinnande sopberget i Botkyrka som jag missat tydligen. Fascinerande och hemskt att detta kan ske i Sverige i modern tid. Undrar vilka som kommer att stå för notan i slutändan
Japp.
J backade in i BMWn med lastmaskinen.
Sen körde han fast min Audi i snön och drog loss hela fronten när bilen drogs loss med tidigare nämnda lastmaskin.
Hur man gör av med jättemycket pengar utan att vare sig köpa något eller lämna gården. Jag är lite tveksam till att TH lagar min bil, det lär kosta mer än vad den är värd Ok att det står fler på gården men inga med 4*4 och automat. Som är roliga att köra.
Da fuck?! Hur lyckas man
MÅNGA gånger har jag funderat på hur mysigt det skulle vara om man låg i någon riktigt bekväm "solstol" (eller vad de nu heter??), insvept i fårskinn och filtar och njöt av stjärnhimlen.... Vi bor långt ifrån gatlysen och annat störande ljus, och himlen verkar oftast helt OÄNDLIG här. Jag kan stanna och stirra rakt upp ibland.....en låååång stund....Har spanat på stjärnorna men inte med stjärnkikaren, den var helkass..
Nä vi gick ut och lade oss på rygg i snön på åkern. Tog fram appen Stellarium och började spana. Hur mysigt som helst
Ja, den verkar onekligen lite för präktig....Varit ute på friluftsgård hela dagen. Såg ett gäng extremt färgglada overaller som körde Zumba utomhus med en mycket självgod uppsyn. Höll på att få en stroke. I kombination med laundry room skylten på husannonsen överväger jag nu att välja en annan kommun att leta hus i.
Ja, den verkar onekligen lite för präktig....
En vanlig handhållen kikare funkar hur bra som helst!Har spanat på stjärnorna men inte med stjärnkikaren, den var helkass..
Nä vi gick ut och lade oss på rygg i snön på åkern. Tog fram appen Stellarium och började spana. Hur mysigt som helst