AlltsÄ jag tycker det Àr roligt att tvÀtta (och stryka). Det Àr typ terapi för mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag Àr förvÄnad över att det hela inte har fÄtt en egen trÄd Àn! #följermedspÀnning (har en sambo som har uttryckt att han aldrig tÀnkt gifta sig, sÄ följer alla andras klÀnningsjakt med bÄde fascination och avundsjuka).
Har du varit pÄ butiker och testat dig igenom deras sortiment? HÀlften för skojs skull och hÀlften pÄ allvar.
AlltsÄ jag tycker det Àr roligt att tvÀtta (och stryka). Det Àr typ terapi för mig.
Kanske kan du göra en skiss pÄ hur klÀnningen ska se ut och starta en trÄd om det? VÀrt att prova kanske nÄgon hittar din klÀnning ?Inte varit i butiker för bröllopsklÀnningar Ànnu, mest för att jag inte vill ha en bröllopsklÀnning () och att jag dessutom inte agree med priserna. Vill ha en vit gÀrna minimalistisk klÀnning utan spets och det har visat sig inte existera, om man inte vill köpa frÄn en dansk designer dÄ och betala 35 000:- Kombinationen krÀsen, specifik och samtidigt tycka att en bör kunna betala ett rimligt pris för en minimalistisk klÀnning Àr en MYCKET dÄlig kombination. Har jag mÀrkt.
Ăh, det mĂ„ste vara fantastiskt kul att prova bĂ„de det du Ă€r ute efter och helspĂ„rade klĂ€nningar ta med en kompis och gĂ„ loss!Inte varit i butiker för bröllopsklĂ€nningar Ă€nnu, mest för att jag inte vill ha en bröllopsklĂ€nning () och att jag dessutom inte agree med priserna. Vill ha en vit gĂ€rna minimalistisk klĂ€nning utan spets och det har visat sig inte existera, om man inte vill köpa frĂ„n en dansk designer dĂ„ och betala 35 000:- Kombinationen krĂ€sen, specifik och samtidigt tycka att en bör kunna betala ett rimligt pris för en minimalistisk klĂ€nning Ă€r en MYCKET dĂ„lig kombination. Har jag mĂ€rkt.
om du lÄter nÄgon sy upp den borde du komma betydligt billigare undan Àn 35'?Inte varit i butiker för bröllopsklÀnningar Ànnu, mest för att jag inte vill ha en bröllopsklÀnning () och att jag dessutom inte agree med priserna. Vill ha en vit gÀrna minimalistisk klÀnning utan spets och det har visat sig inte existera, om man inte vill köpa frÄn en dansk designer dÄ och betala 35 000:- Kombinationen krÀsen, specifik och samtidigt tycka att en bör kunna betala ett rimligt pris för en minimalistisk klÀnning Àr en MYCKET dÄlig kombination. Har jag mÀrkt.
Jag har inget emot att tvÀtta, för det gör ju tvÀttmaskinen Ät mig..... Men hÀnga tvÀtt, och lÀgga undan den torra tvÀtten Àr inga favoritsysslor.... Stryka vet jag knappt vad det Àr....AlltsÄ jag tycker det Àr roligt att tvÀtta (och stryka). Det Àr typ terapi för mig.
Jag har inget emot att tvÀtta, för det gör ju tvÀttmaskinen Ät mig..... Men hÀnga tvÀtt, och lÀgga undan den torra tvÀtten Àr inga favoritsysslor.... Stryka vet jag knappt vad det Àr....
De roliga Àr att jag har en bekant som Àr precis sÄ, beroende pÄ vem han talar medSka strax gÄ ut först mÄste jag bara sluta skratta Ät denna......
Inte varit i butiker för bröllopsklÀnningar Ànnu, mest för att jag inte vill ha en bröllopsklÀnning () och att jag dessutom inte agree med priserna. Vill ha en vit gÀrna minimalistisk klÀnning utan spets och det har visat sig inte existera, om man inte vill köpa frÄn en dansk designer dÄ och betala 35 000:- Kombinationen krÀsen, specifik och samtidigt tycka att en bör kunna betala ett rimligt pris för en minimalistisk klÀnning Àr en MYCKET dÄlig kombination. Har jag mÀrkt.