Vad gör vi CXXIV

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Jag Àr förvÄnad över att det hela inte har fÄtt en egen trÄd Àn! #följermedspÀnning (har en sambo som har uttryckt att han aldrig tÀnkt gifta sig, sÄ följer alla andras klÀnningsjakt med bÄde fascination och avundsjuka).

Har du varit pÄ butiker och testat dig igenom deras sortiment? HÀlften för skojs skull och hÀlften pÄ allvar. :angel:

Inte varit i butiker för bröllopsklÀnningar Ànnu, mest för att jag inte vill ha en bröllopsklÀnning (:D) och att jag dessutom inte agree med priserna. Vill ha en vit gÀrna minimalistisk klÀnning utan spets och det har visat sig inte existera, om man inte vill köpa frÄn en dansk designer dÄ och betala 35 000:- :cautious: Kombinationen krÀsen, specifik och samtidigt tycka att en bör kunna betala ett rimligt pris för en minimalistisk klÀnning Àr en MYCKET dÄlig kombination. Har jag mÀrkt.
 
Inte varit i butiker för bröllopsklÀnningar Ànnu, mest för att jag inte vill ha en bröllopsklÀnning (:D) och att jag dessutom inte agree med priserna. Vill ha en vit gÀrna minimalistisk klÀnning utan spets och det har visat sig inte existera, om man inte vill köpa frÄn en dansk designer dÄ och betala 35 000:- :cautious: Kombinationen krÀsen, specifik och samtidigt tycka att en bör kunna betala ett rimligt pris för en minimalistisk klÀnning Àr en MYCKET dÄlig kombination. Har jag mÀrkt.
Kanske kan du göra en skiss pÄ hur klÀnningen ska se ut och starta en trÄd om det? VÀrt att prova kanske nÄgon hittar din klÀnning :)?
 
Inte varit i butiker för bröllopsklÀnningar Ànnu, mest för att jag inte vill ha en bröllopsklÀnning (:D) och att jag dessutom inte agree med priserna. Vill ha en vit gÀrna minimalistisk klÀnning utan spets och det har visat sig inte existera, om man inte vill köpa frÄn en dansk designer dÄ och betala 35 000:- :cautious: Kombinationen krÀsen, specifik och samtidigt tycka att en bör kunna betala ett rimligt pris för en minimalistisk klÀnning Àr en MYCKET dÄlig kombination. Har jag mÀrkt.
Äh, det mĂ„ste vara fantastiskt kul att prova bĂ„de det du Ă€r ute efter och helspĂ„rade klĂ€nningar :laugh: ta med en kompis och gĂ„ loss!
 
Inte varit i butiker för bröllopsklÀnningar Ànnu, mest för att jag inte vill ha en bröllopsklÀnning (:D) och att jag dessutom inte agree med priserna. Vill ha en vit gÀrna minimalistisk klÀnning utan spets och det har visat sig inte existera, om man inte vill köpa frÄn en dansk designer dÄ och betala 35 000:- :cautious: Kombinationen krÀsen, specifik och samtidigt tycka att en bör kunna betala ett rimligt pris för en minimalistisk klÀnning Àr en MYCKET dÄlig kombination. Har jag mÀrkt.
om du lÄter nÄgon sy upp den borde du komma betydligt billigare undan Àn 35'?
 
Jag har atit frukost, motionerat en hund, en kvar, satt en surdeg, och ska nu fixa hund nummer 2 och dricka kaffe. :)
I dag ska Maken och Jag aka och hamta nagot hos ena barnet ... och lamna nagot annat hos det andra barnet. :cool: Det ar bast att passa pa innan vi far "vintervader", pa Tisdag gar det ner till 0*C och sedan droppar det till -7*C đŸ„¶ (i och for sig blir det ett par plussgrader pa dagen, men det raknas inte:p) Sno sager de ocksa att vi ska fa, i sa fall blir det ingen skola ... vi far se.
 
Tror att nya jourkatten Ă€r rĂ€tt trygg med tillvaron đŸ„°đŸ€©
20210206_095440.jpg

Hans bror Àr lite försiktigare och gömmer sig mest men gillar att bli klappad. SÄ dom blir nog inte svÄra att hitta nya hem till.
 
Funderar pÄ att gÄ och lÀgga mig. Men somnar jag nu vaknar jag vÀldigt tidigt, sÄ jag försöker hÄlla ut ett tag till. Har en intensiv men sko vecka framför mig.
 
Inte varit i butiker för bröllopsklÀnningar Ànnu, mest för att jag inte vill ha en bröllopsklÀnning (:D) och att jag dessutom inte agree med priserna. Vill ha en vit gÀrna minimalistisk klÀnning utan spets och det har visat sig inte existera, om man inte vill köpa frÄn en dansk designer dÄ och betala 35 000:- :cautious: Kombinationen krÀsen, specifik och samtidigt tycka att en bör kunna betala ett rimligt pris för en minimalistisk klÀnning Àr en MYCKET dÄlig kombination. Har jag mÀrkt.

Lite OT, men jag var ocksÄ ute efter en otraditionell klÀnning till mitt bröllop, och hittade vÀldigt snygga, stilrena och minimalistiska vita klÀnningar pÄ Hugo Boss för nÄgra tusenlappar. Till slut blev det en Donna Karan-klÀnning för mig, stilren och minimalistiskt knÀlÄng i lila, blÄtt och grönt (istÀllet för vitt) (och helt spetsfri!) men Hugo Boss-klÀnningen lÄg lÀnge vÀldigt bra till. SÄ, kort sagt, har du kollat "vanliga" designklÀdesbutiker pÄ typ Biblioteksgatan? (Det har du sÀkert, ursÀkta isÄfall, men det verkar rÀtt ovanligt att köpa bröllopsklÀnning pÄ det vis jag gjorde det nÀr jag pratar med bekanta, sÄ det var vÀrt ett försök att tipsa om det tÀnkte jag :) )
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter Jag har bestÀllt ett mjukisdjur som kallas kÀrleksuttern. Det Àr alltsÄ ett mjukisdjur för vuxna som sover dÄligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 756
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt pÄ morgonen ÀndÄ. Hon mÄste ju patrullera Àgorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 487
Tjatter Vilka Àr era konstigaste komplimanger ni fÄtt? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett Àrende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 792
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att Äka och titta pÄ nÄgot vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
372
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp