Nu ska jag lägga mig. Dottern får ta undan sin tvätt och borsta tänderna på egen hand
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte varit i butiker för bröllopsklänningar ännu, mest för att jag inte vill ha en bröllopsklänning () och att jag dessutom inte agree med priserna. Vill ha en vit gärna minimalistisk klänning utan spets och det har visat sig inte existera, om man inte vill köpa från en dansk designer då och betala 35 000:- Kombinationen kräsen, specifik och samtidigt tycka att en bör kunna betala ett rimligt pris för en minimalistisk klänning är en MYCKET dålig kombination. Har jag märkt.
Fan när man är taggad och ska ringa en kundtjänst för att klaga och personen som svarar är supergullig och fixar problemet direkt. Vilket antiklimax!
Inget att skämmas för Fick jag bestämma skulle vi ha lika mycket idag har vi ca 72 kvm stor lägenhet men hade gärna haft större Ett tag bodde vi i en på ca 120 kvm storAnmält mig för visning på en 95kvm stor lägenhet som jag tror jag skulle kunna trivas i. Känns så himla konstigt för jag skulle nästan skämmas lite för att bo så stort Nu är sannolikheten ju liten att jag har sån tur att den inte går för galet mycket pengar, men jag skulle ha en chans i alla fall. Har ju inte ens gått på visningen än men jag skäms i förväg över att ens fundera på att bo så stort
Hahaha åh vad jag känner igen mig. Skulle säga upp en grej jag inte ville ha längre och drog ut på det i flera månader. Laddade upp och skrev ett mejl och förväntade mig att bli nedringd och påsåld något ännu dyrare. Fick tillbaka ett svarsmejl med "härmed bekräftar vi din uppsägning. Mvh Företag x"Fan när man är taggad och ska ringa en kundtjänst för att klaga och personen som svarar är supergullig och fixar problemet direkt. Vilket antiklimax!