Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter att ha varit ute i vinterkylan smakade det hur bra som helst med varm choklad och ostsmörgås till Farmen :). Innan pållan kom in i boxen ikväll tog vi en kort promenad i kylan och det var så vackert med gnistrande snö under stjärnhimlen 😍. Häst var inte lika imponerad och ville mest till boxen och höet haha. Nu ska det bli skönt att krypa ner nybadad i renbäddad säng 😍.
 
Inte varit i butiker för bröllopsklänningar ännu, mest för att jag inte vill ha en bröllopsklänning (:D) och att jag dessutom inte agree med priserna. Vill ha en vit gärna minimalistisk klänning utan spets och det har visat sig inte existera, om man inte vill köpa från en dansk designer då och betala 35 000:- :cautious: Kombinationen kräsen, specifik och samtidigt tycka att en bör kunna betala ett rimligt pris för en minimalistisk klänning är en MYCKET dålig kombination. Har jag märkt.

Hitta en bra sömmerska och låt sy upp ett original precis som du vill ha det, tyg inkluderat. Borde kosta en bra bit under 35,000.
 
Kattskrället var uppe på diskbänken och lyckades knuffa ner en tallrik med kattmat på en annan annan tallrik hon får kattmat på så båda gick i tusen bitar. Och jag kan inte riktigt ställa mig och dammsuga nu. Så har sopat upp och stängt till köket. Suck, hon har haft ner ett antal tallrikar.
 
Idag ska vi få våra element :) ! Tack och lov har det "bara" varit -7 grader i natt och luftvärmepumpen lyckades hålla innetemperaturen på lite drygt 18 grader i alla fall :up: !
 
Suck. Sovit så himla illa inatt och nu känner jag mig ruggig och fick sånt tryck i näsan. Har ju fått lite påpekningar på jobbet när jag råkat hosta till (jag kan hosta av andra orsaker...allt är inte covid..) så jag stannar hemma och tänker boka covidtest. Gjorde ju det senast i dec. Lika bäst!
 
Godmorgon. På äjobb och idag tänkte jag att jag skulle anstränga mig nu på morgonen och fixade lite fundation och mascara. Skulle slutat där.... gav mig på ögonbrynen och tja.... jag ser väldigt förvånad ut på höger öga och arg ut på vänster.

Tji fick jag för att jag skulle vara den liksom.

Nåja

Det är måndag och allt vad det hör till så det blir säkert bra :D
 
Pilla i mig lite frukost innan jag åker till stallet. Föreläsning mellan 13-16 idag 🙃 Så försöker alltid hinna med stallet innan som vanligt på måndagar. Man får passa på nu för sen blir de nog inte så mycket under VFU:n.
 
Fan när man är taggad och ska ringa en kundtjänst för att klaga och personen som svarar är supergullig och fixar problemet direkt. Vilket antiklimax! :rofl:

Samma här, fast på mail :laugh:

Skulle klaga på en jacka som gått sönder lite i tyget, har dragit mig för det i flera veckor. Bifogade bilder och skrev en lång utförlig beskrivning, förväntade mig att det skulle vara jättekrångligt. Fick typ till svar att de var medvetna om problemet med just den modellen, att jag kunde behålla jackan och att de skulle betala tillbaka pengarna med en gång :o
 
Anmält mig för visning på en 95kvm stor lägenhet som jag tror jag skulle kunna trivas i. Känns så himla konstigt för jag skulle nästan skämmas lite för att bo så stort 😅 Nu är sannolikheten ju liten att jag har sån tur att den inte går för galet mycket pengar, men jag skulle ha en chans i alla fall. Har ju inte ens gått på visningen än men jag skäms i förväg över att ens fundera på att bo så stort :angel:
 
Anmält mig för visning på en 95kvm stor lägenhet som jag tror jag skulle kunna trivas i. Känns så himla konstigt för jag skulle nästan skämmas lite för att bo så stort 😅 Nu är sannolikheten ju liten att jag har sån tur att den inte går för galet mycket pengar, men jag skulle ha en chans i alla fall. Har ju inte ens gått på visningen än men jag skäms i förväg över att ens fundera på att bo så stort :angel:
Inget att skämmas för 🙄 Fick jag bestämma skulle vi ha lika mycket idag har vi ca 72 kvm stor lägenhet men hade gärna haft större 😂 Ett tag bodde vi i en på ca 120 kvm stor 😁
 
Fan när man är taggad och ska ringa en kundtjänst för att klaga och personen som svarar är supergullig och fixar problemet direkt. Vilket antiklimax! :rofl:
Hahaha åh vad jag känner igen mig. Skulle säga upp en grej jag inte ville ha längre och drog ut på det i flera månader. Laddade upp och skrev ett mejl och förväntade mig att bli nedringd och påsåld något ännu dyrare. Fick tillbaka ett svarsmejl med "härmed bekräftar vi din uppsägning. Mvh Företag x" 💁‍♀️
 
Köpte en ny våg förra veckan men provade den idag för första gången. Det är en sån där rolig som försöker räkna ut typ allt, BMI, muskelmassa osv. Tydligen så räknade den ut att min kropp är 21 år gammal. JAG ÄR TVEKSAM OM DET STÄMMER. För gick en promenad i kylan igår och har fortfarande ont i alla mina leder.

200.gif
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 756
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 487
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 792
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
372
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp