Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter här med mitt kaos av papper och bokslutsjobb och så får jag ett meddelande på insta från en vän som undrar om jag ("som är så organiserad") kan ge henne tips på hur hon kan organisera allt som ska göras på jobbet för att bli av med stress som börjar märkas för mycket även fysiskt. Alltså ironin i det när jag ser mitt skrivbord 😅
Men visst, jag är nog rätt bra på att organisera och planera. Jag skulle inte kunna leva som jag gör annars. Hoppas hon fick lite hjälp så hon mår bättre :heart
 
Kom tänka på att jag skulle kunna läsa någon kurs som är relevant till utbildningen som jag ville läsa, så blir det något extra att lägga till på mitt CV. Och så kan det bli en slags mjukstart in på pluggandet Gäller bara att hitta något som verkar relevant och som jag kan vara intresserad av.
Plus att de faktiskt får tillstånd till att ha utbildningen nästa år 😬 om inte så kan jag ha slösat ett år om jag hittar något annat att läsa som inte är så relevant.. 🤔 Beror ju på hur mycket man får läsa också!
 
Ska strax åka efter lite tidigare lunch. Inte alls pepp på dagen. Vill ha vår, gillar inte att köra i snön.

image.webp
 
Hemma, det var jobbigare än väntat (och fysio var hurtig också som väntat) man glömmer bort att det faktiskt är 'riktig' rehab även om det faktum att det är i vatten gör det lättare.

Handlade på vägen hem och hämtade ut min nya pump till kattfontänen, ser INTE fram emot att försöka pilla fast den. Insåg dessutom att jag kan använda riktiga blockljus istället för dyra konstgjorda, lite sent att inse det nu dock. Får se om de kan ställas någon annanstans. Glömde köpa läsk vilket iofs är positivt men irriterande.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 490
· Visningar
42 060
Senast: Mia_R
·
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 802
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
374
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp