Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja krävdes lite delar som de inte hade inne De var ganska omfattande problem de skulle lösa, så ändå nöjd att de fixat allt så nu är de bara och tuta och köra igenTVÅ VECKOR? Jösses.
Åh 146:an! Den har jag åkt många gånger i mina dagar för att ta mig till sommarstugan eller en av mina bästa kompisar! Förvisso med bussbyte, men 146:an stod ändå för största delen av resan. Fin buss det där!På väg till en odefinierad destination. Jag hoppas att en av dem fortfarande ligger hyffsat nära mitt hem.
Visa bifogad fil 64198
Imorgon är det onsdag, så vi är på god väg mot helgen !Jag pausar och pustar lite under en arbetsdag som varit intensiv och rörig från början till slut. Konstaterar att mitt nuvarande mentala tillstånd är sådant att jag bevisligen tycker att det är fullt rimligt att skriva kärleksförklaringar till en buss. Jag är förvirrad över en hel del saker på mitt eget jobb. Sen blir jag pseudoförvirrad och trött av att lyssna på sambons jobbsamtal, där det är en massa saker som strular och det pratas om sådant som jag inte ens vet vad det står för. Jag vet inte riktigt varför jag ens bryr mig om att lyssna, jag brukar vara väldigt bra på att stänga ute sånt där. Får väl byta rum om inte annat...
Är det helg snart, eller?
Jag pausar och pustar lite under en arbetsdag som varit intensiv och rörig från början till slut. Konstaterar att mitt nuvarande mentala tillstånd är sådant att jag bevisligen tycker att det är fullt rimligt att skriva kärleksförklaringar till en buss. Jag är förvirrad över en hel del saker på mitt eget jobb. Sen blir jag pseudoförvirrad och trött av att lyssna på sambons jobbsamtal, där det är en massa saker som strular och det pratas om sådant som jag inte ens vet vad det står för. Jag vet inte riktigt varför jag ens bryr mig om att lyssna, jag brukar vara väldigt bra på att stänga ute sånt där. Får väl byta rum om inte annat...
Är det helg snart, eller?
Du är inte ensam om den bedriften, mycket dålig bedrift . Kände likadant häromveckan när men besiktades men va fan. Det handlar inte om liv och död; det värsta som kunde hända var att jag skulle få gå hem intalade jag mig själv .Ska snart besikta bilen. Har ont i magen av det. Rimligtvis går den igenom, men i och med att allt annat i mitt liv verkar gå fel känns det rimligt att bilen inte går igenom.
Jag är bra på katastroftankar.