Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
På väg till en odefinierad destination. Jag hoppas att en av dem fortfarande ligger hyffsat nära mitt hem.
20210202_153429.webp
 
Jag blev precis oväntat pangtrött. Kom in efter en frisk promenad, satte mig i soffan och känner mig bara helt slut. Ska försöka få i mig lite mat, för när jag tänker efter så har jag glömt av att äta något sedan frukost ...

Tyckte förresten att solen faktiskt VÄRMDE när jag var ute en sväng tidigare. Knappt märkbart, men det fanns liksom DÄR. Längtar så efter våren; att komma ut, hitta en plats i lä och känna solvärme mot ansiktet. :love:
 
Jag pausar och pustar lite under en arbetsdag som varit intensiv och rörig från början till slut. Konstaterar att mitt nuvarande mentala tillstånd är sådant att jag bevisligen tycker att det är fullt rimligt att skriva kärleksförklaringar till en buss. Jag är förvirrad över en hel del saker på mitt eget jobb. Sen blir jag pseudoförvirrad och trött av att lyssna på sambons jobbsamtal, där det är en massa saker som strular och det pratas om sådant som jag inte ens vet vad det står för. Jag vet inte riktigt varför jag ens bryr mig om att lyssna, jag brukar vara väldigt bra på att stänga ute sånt där. Får väl byta rum om inte annat...

Är det helg snart, eller? 🤯
 
Nu har jag just fatt andra koppen kaffe pa morgonen (Maken har full servis :p) och jag har bokat en telefon tid till min huslakare och bokat om en besoks tid till reumatism lakaren som hon tyckte skulle vara personlig ... men jag vill inte aka in till sjukhuset sa det blir pa telefonen tills min vaccinering har hunnit trada i kraft.

Mitt skrivbord ar en total katastrof efter gardagen nar jag stadade "katastrof garderoben" som innehaller pyssel och hobbies som man inte vet var man ska gora av.:grin: Nu ar bara fragan vad jag ska gora med allt som inte fick plats och som hamnat pa skrivbordet eller inslangt i bokhyllan i stallet?:cautious:
 
Är sur över dolda bud på bostadsmarknaden (annars hade jag haft en lägenhet i morgon)... :rage: Framförallt djupt besviken.
På det trött och har inte sovit och på det träningsvärk och har inte kunnat äta. Jag vet inte om det egentligen är en usel idé men jag sticker ut och springer. Jag måste pysa ur mig och jag vet inget annat sätt.
 
Jag pausar och pustar lite under en arbetsdag som varit intensiv och rörig från början till slut. Konstaterar att mitt nuvarande mentala tillstånd är sådant att jag bevisligen tycker att det är fullt rimligt att skriva kärleksförklaringar till en buss. Jag är förvirrad över en hel del saker på mitt eget jobb. Sen blir jag pseudoförvirrad och trött av att lyssna på sambons jobbsamtal, där det är en massa saker som strular och det pratas om sådant som jag inte ens vet vad det står för. Jag vet inte riktigt varför jag ens bryr mig om att lyssna, jag brukar vara väldigt bra på att stänga ute sånt där. Får väl byta rum om inte annat...

Är det helg snart, eller? 🤯
Imorgon är det onsdag, så vi är på god väg mot helgen ;) :) !
Har också haft en hyfsat intensiv jobbdag, där jag själv var den enda ordinarie personen, i vårt arbetslag, på plats.... Jag återhämtar mig just nu med slösurfande, och allvarliga funderingar på att krypa ner i ett hett skumbad. Sedan på med nattlinne, varma sockor och morgonrock. Rätt säker på att jag förblir på soffan sedan, fram till ca kl 21 när hästarna ska in..... :D
 
Just nu yr det ner snö. Ganska skönt att sitta vid datorn med katten bredvid. Det blev inga fajitas igår - hade inga tomater hemma - så det ska lagas idag är det tänkt.
 
Jag pausar och pustar lite under en arbetsdag som varit intensiv och rörig från början till slut. Konstaterar att mitt nuvarande mentala tillstånd är sådant att jag bevisligen tycker att det är fullt rimligt att skriva kärleksförklaringar till en buss. Jag är förvirrad över en hel del saker på mitt eget jobb. Sen blir jag pseudoförvirrad och trött av att lyssna på sambons jobbsamtal, där det är en massa saker som strular och det pratas om sådant som jag inte ens vet vad det står för. Jag vet inte riktigt varför jag ens bryr mig om att lyssna, jag brukar vara väldigt bra på att stänga ute sånt där. Får väl byta rum om inte annat...

Är det helg snart, eller? 🤯

Lillördag imorgon ju ;) :D
 
Ska snart besikta bilen. Har ont i magen av det. Rimligtvis går den igenom, men i och med att allt annat i mitt liv verkar gå fel känns det rimligt att bilen inte går igenom.
Jag är bra på katastroftankar.
Du är inte ensam om den bedriften, mycket dålig bedrift :meh:. Kände likadant häromveckan när men besiktades men va fan. Det handlar inte om liv och död; det värsta som kunde hända var att jag skulle få gå hem intalade jag mig själv :D.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 489
· Visningar
42 027
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 802
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
374
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp