Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
På jobb och en av hundarna är väldigt skötsam och gått och lagt sig... hund nummer 2 tar igen det. Hon hämtar varenda leksak kastar runt dem skäller på andra hunden, biter sönder hundsängen för att få uppmärksamhet från matte.

Ja nu är hon billig det lilla energiknippet. Funderar på att slänga ut henne i snön så hon får sprnga av sig lite så kanske hon blir lugn när hon kommer in.

Eller så är det en av de dagarna hon får mer energi av att röra på sig....

Hej jobbdag!
 
Lite pissig dag igår, inte så jättebra på jobbet (även om jag som tur är hade en kollega som jag kunde gnälla lite ihop med :D:love:) och så fick jag veta att utbildningen som jag hade tänkt söka till i höst inte blir av i år :banghead: Det är en yrkesutbildning som skolan fick avslag på att få börja igen med, de skulle försöka igen nästa år.
Känns väldigt nedslaget dock, jag hade börjat se fram emot det och inte riktigt hittat något annat. Nu måste jag istället komma på något annat att göra till hösten....
 
Ägnar mig åt att sätta ihop marsvin. Adam blev ju ensam igår när Pavel dog, och så kan vi absolut inte ha det. Han har nu fått flytta ihop med sin kastrerade halvsyster Sonja. Adam är entusiastiskt förtjust, Sonja är måttligt imponerad.

Sonja till vänster, Adam till höger. Visst syns det att de är släkt?
Sonja och Adam.webp
 
Är världens tröttaste människa. Träningsvärk från ridningen i går - kroppen känns som en geleblobb.
Kan inte äta ordentligt pga stressad och nervös - kroppen trött.
Tredje natten jag sovit max 3 timmar - hjärnan trött.
Konstant stressad och nervös och hoppar till och får ont i magen så fort mobilen plingar - hjärnan mos.

Det positiva är att jag är hemma och kan sitta här i supermysiga kläder, inte behöver vara alert och social, och jag kan lägga mig en stund efter lunch. :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 490
· Visningar
42 054
Senast: Mia_R
·
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 802
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
374
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp