Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pengaångest är vidrigt.Räkningar betalade. Har alltid ångest inför det sen jag hade typ inga pengar. Det sitter kvar såpass mycket att jag har snålat hela sommaren (utan csn) och nu har jag nästan pengar över! Iaf så att A kan få nya vinterskor utan ångest
Jag stänger av och vågar inte kolla kontot istället. Oerhört smart.Pengaångest är vidrigt.
Jag har fått ett glapp eftersom jag gått över från pengar varje vecka till efterskottsbetalning. De gav ca 2 månader utan inkomster.
Jag är inte fattig men jag är pank och det tär. Jag blir onödigt nojig och får mardrömmar om total katastrof. Kollar mitt kretditkortskonto nästan dagligen för att se vad jag gjort av med.
Jag kan kolla kontot flera gånger dagligen. Jag är väldigt rädd för att sakna pengar. Vidrigt är det.Pengaångest är vidrigt.
Jag har fått ett glapp eftersom jag gått över från pengar varje vecka till efterskottsbetalning. De gav ca 2 månader utan inkomster.
Jag är inte fattig men jag är pank och det tär. Jag blir onödigt nojig och får mardrömmar om total katastrof. Kollar mitt kretditkortskonto nästan dagligen för att se vad jag gjort av med.
Jag kan kolla kontot flera gånger dagligen. Jag är väldigt rädd för att sakna pengar. Vidrigt är det.
Inte konstigt att lille Torsten skäller i tid och otid. Matte måste ju varnas för alla alien-varelser som smyger omkring i buskarnaHunden är skeptisk mot nedre delen av trädgården vid morgonkissen.
Ser då att jag har en stooor hind gående bland fallfrukten där.
Jag hojtar och den drar iväg, ganska makigt. Men den skäller ut mig väldigt rejält
Tydligen var det väldigt ofint av mig att störa i frukosten.