Varför får du inte ha ugn och spis där du bor? Hur ska du laga mat då?
Självklart när jag ska bara bo där i nio månader så kräver kommunen att hyresvärden måste plocka bort min spis och ugn
Självklart sker det nu, när jag ska bo där så kort tid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför får du inte ha ugn och spis där du bor? Hur ska du laga mat då?
Självklart när jag ska bara bo där i nio månader så kräver kommunen att hyresvärden måste plocka bort min spis och ugn
Självklart sker det nu, när jag ska bo där så kort tid
Fick inse nu att min hängiga onda kropp och huvudvärk inte är bara stress och kramp.
Jag har nog feber och har blivit hostig snorig under dagen.
På väg hem och har panik, skolstart raserar nu helt och jag mår alltid uselt när jag inte kan fixa mina arbetsuppgifter. Nu är frågan om jag verkligen bör åka kollektivtrafik hem, och annars om jag orkar gå 8km hem.
Är hemma nu och blev att jag gick 6km, vilket är vad jag brukar göra. Det är det eller vänta på buss som både går sällan och ibland inte alls. Har lite feber och ska nu genast ta en Alvedon och lägga mig. Hjärnan känns som den ska sprängas.Har du feber bör du INTE gå så långt! Skadar hjärtat om du har otur!!
Är hemma nu och blev att jag gick 6km, vilket är vad jag brukar göra. Det är det eller vänta på buss som både går sällan och ibland inte alls. Har lite feber och ska nu genast ta en Alvedon och lägga mig. Hjärnan känns som den ska sprängas.
Se min tråd om "... som hyresgäst"Varför får du inte ha ugn och spis där du bor? Hur ska du laga mat då?
Har så varje månad och kommer att ha resten av mitt liv.Det är hemskt. Jag kommer aldrig att kunna förstå hur det känns att vara fattig eftersom jag alltid har haft skyddsnät, men när jag studerade minns jag att jag hade ytterst få kronor kvar efter att räkningarna var betalda. Envis som en åsna var jag också så jag vägrade ju be om hjälp, så vissa månader skrapade jag skåpen på knäckebröd och typ lasagneplattor.. dagarna innan CSN kom. Hungrig som få. Men ibland åkte jag faktiskt hem och åt middag hos föräldrarna.
Ekonomisk stress är hemskt. Kan knappt föreställa mig hur det hade varit utan skyddsnät, eller med barn.