Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har jag sovmorgon, eller ligga-kvar-och-dra-mig-morgon kanske jag ska säga. Nu är det iallafall dags att kliva upp, men jag VILL INTE :cautious: Känner mig så sjukt omotiverad till dagens måsten :crazy:
 
Kan inte påstå att jag gillade den nämnvärt.

å andra sidan fastnar jag int för game of thrones heller fast jag älskar genren.

Har du läst Game of thrones böckerna? Jag är också fantasynörd men jag tycker inte alls om serien. Böckerna däremot är nåt av det bästa jag läst!! Ligger på min topp 3 tillsammans med LOTR och Harry Potter.
 
:rage: Alltså om man vid klart väder inte ser en tonåring som viftar med reflexvästen på en raksträcka vid en busshållsplats. Då kanske man inte ska köra buss? Jag har full förståelse vid dimma, mörker, kraftigt regn, sol i ögonen men inga såna ursäkter fanns idag. När man sedan ringer och klagar så säger människan: "Det kan vara så att det var fullt på bussen, då stannar de inte." Men det fungerar inte på landet, om det är så många som åker så att det blir fullt på bussen innan man ens har åkt 1/3 av sträckan så får man lov att sätta in fler bussar. Samma tjafs varje år när skolorna börjar och i år är det värre än någonsin.
 
Springer runt som en stressad kamel på jobbet och försöker hinna klart med saker innan skolstart.
Bland annat vika mappar, lägga dokument (på engelska eller svenska beroende på vilket språk personen talar) i mapparna, och skriva namn på mapparna.

Chefen kommer och tycker att jag ska göra 5 andra arbetsuppgifter, som inte är mina arbetsuppgifter. Talar om att jag har mycket att göra och inte kan göra andras arbetsuppgifter. Han tycker att jag är omöjlig.

Föreslog att han kunde sitta och vika mappar och allt det där, så kunde jag fixa de där andra grejerna. :idea: Han gick :confused::angel:
 
Ska på ett möte idag, hade bestämt outfit för flera dagar sen (nä, det händer inte så mycket spännande i mitt liv). Kjol och blus. Temperaturen ute är +14 grader. Jag har varit på semester i helgen och under tiden jag har varit borta har samtliga av mina byxor krymt. Så det enda alternativet är att frysa i kjol. :laugh:

Varför är sommaren redan slut? :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 780
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 322
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 343
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 903
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp