Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har (typ sist av alla) sett filmen "a star is born". Helt ärligt förstår jag inte varför alla blev så till sig av den. Det var inte en av de bättre filmer jag sett... Musiken, visst, men nä.
Kan inte påstå att jag gillade den nämnvärt.

å andra sidan fastnar jag int för game of thrones heller fast jag älskar genren.
 
Strax ut och ge kortisonpuffar till ett av våra, tyvärr dräktiga, ston som fått mystisk allergisk reaktion med andningspåverkan. Vi börjar få koll på det där med yoga-andningen tillsammans nu. (Medicinen är av typen där en människa skulle ombetts att ta ett djupt andetag med en mask över mun och näsa)
Min häst skulle ha full sympati. Detta med inhalationer var ett jävla påfund enligt henne :rage:
 
Har varit nere och målat ett par timmar. Har överansträngt högerarmen så körde loss med vänster nu. Motoriken inte toppen men skulle ändå mest täcka. Frågan är dock vad fan jag gör om bägge armarna ger upp, målar med fötterna? :rofl:
 
Hrm.... Sms:ade med en kollega om bokomslaget och han tyckte absolut att det ska vara helt "mitt eget" med egna bilder. I så fall måste jag hitta en 1800-tals blus/sjal/klänning eller liknande och dra på mig - och fota mig i den - för det är del av det jag skulle vilja ha på framsidan..... :nailbiting:

(Det hade faktiskt varit lite kul, men det är väl knappast genomförbart :confused: ?? Hitta ett plagg - som passar mig - att hyra, inte för långt bort och inte alldeles för dyrt... Låter SVÅRT O_o !)
 
Hrm.... Sms:ade med en kollega om bokomslaget och han tyckte absolut att det ska vara helt "mitt eget" med egna bilder. I så fall måste jag hitta en 1800-tals blus/sjal/klänning eller liknande och dra på mig - och fota mig i den - för det är del av det jag skulle vilja ha på framsidan..... :nailbiting:

(Det hade faktiskt varit lite kul, men det är väl knappast genomförbart :confused: ?? Hitta ett plagg - som passar mig - att hyra, inte för långt bort och inte alldeles för dyrt... Låter SVÅRT O_o !)

Frihamnens kostymförråd? Men vet inte om man får hyra där som privatperson? Väl värt att kolla annars. De har kostymer tex från massa SVT produktioner typ Fröken Frimans krig (lite för sent tidsmässigt i stilen för dig, men du fattar). När jag jobbade som stylist lånade vi jämt där, helt galet mkt och det är sorterat inte på produktion utan på årtal/stil.
 
Frihamnens kostymförråd? Men vet inte om man får hyra där som privatperson? Väl värt att kolla annars. De har kostymer tex från massa SVT produktioner typ Fröken Frimans krig (lite för sent tidsmässigt i stilen för dig, men du fattar). När jag jobbade som stylist lånade vi jämt där, helt galet mkt och det är sorterat inte på produktion utan på typ årtal.
Fast jag bor 60 mil från Stockholm tyvärr..... :down:
 
Hrm.... Sms:ade med en kollega om bokomslaget och han tyckte absolut att det ska vara helt "mitt eget" med egna bilder. I så fall måste jag hitta en 1800-tals blus/sjal/klänning eller liknande och dra på mig - och fota mig i den - för det är del av det jag skulle vilja ha på framsidan..... :nailbiting:

(Det hade faktiskt varit lite kul, men det är väl knappast genomförbart :confused: ?? Hitta ett plagg - som passar mig - att hyra, inte för långt bort och inte alldeles för dyrt... Låter SVÅRT O_o !)
Kolla med Kulturen i Lund?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 789
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 324
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 343
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 903
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp