Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp. Varför får den inte heta det den är.
Den jag köpte var inte mörad och faktiskt helt OK- Jag skar ju upp den i tre bitar och den kändes bra.Säljer sämre, det låter bättre med filé Samma med rostasfilé.
Med det sagt, fläskytterfilén är ju i allmänhet mörad och är faktiskt en helt ok detalj.
Bra därDet bästa jag har gjort för min mentala hälsa är.
Sluta med att känna mig lat och oproduktiv,
och istället hitta
Varför jag känner ett så stort behov av vila.
Haha, hon är en av pappas gamla studenter Och hennes son spelade basket parallellt med mig i tonårenBra där
Ett bra boktips i all välmening; Anna Kåver - "Att leva ett liv, inte vinna ett krig : om acceptans"
Jag fick det berättat för mig att man kan inte vinna krig, bara överleva dem.Bra där
Ett bra boktips i all välmening; Anna Kåver - "Att leva ett liv, inte vinna ett krig : om acceptans"
Trodde alla var injicerade med saltlösning men då finns det ju hopp.Den jag köpte var inte mörad och faktiskt helt OK- Jag skar ju upp den i tre bitar och den kändes bra.
(däremot är jag ganska förbannad för att den stora matbutik jag handlar i har ganska mycket danskt fläsk och även tyskt. )
Hittade det! Innan jag hann trampa på det dessutom - seger!Tappade just ett blåbär i ryamattan!
KantarellDen här gången har jag faktiskt kommit ihåg att det är lördag, så jag ska bege mig ned till Tesco för popcorn och vin (kanske till och med gin? ) inför kantarellchatten ikväll!