Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit en känslomässigt omtumlande dag. Vi har vinkat av Palle som flyttat nedåt i landet. Blev tomt hemma nu, men de kändes jätte bra. Trulis där i mot blev ju helt knäckt och skrek i högan sky när de rullade av gården. De har ju knappt varit ifrån varandra sedan Palle flyttade in. Och han svara ju såklart och gnägga 💔 Usch men nu får Trulis bonda med Maggan istället hoppas de blir bra. Han får uppfostra lite unghäst.
 
Var ut till hästen och det var så fint väder, han var pigg och glad men någon eldade något som luktade skit :arghh: Så blev inte så långvarig.

Tog en promenad hemma också och nu ska jag fika lite, har gjort en muggkaka så får vi se hur det smakar :nailbiting:
Spännande med muggkaka, vad för sort? :D Jag lyckades föräta mig på någon chokladvariant när det blev hype för några år sedan. Mår fortfarande lite illa när jag tänker på det :laugh:
 
Har fått igång en fläskfilégryta med diverse jox i.... Får bara hoppas att joxet gifter sig, och grytan blir något sånär god.... :D Har mathavre kvar från igår, så grytan kommer att serveras med det.
Jag hittade fläskytterfilé (vilket ord, filé är väl file?) till extrapris.
Jag tänkte jag göra nån gryta av den. Alla recept jag hittade hade gul lök och grädde isig. Jag har varken det ena eller det andra hemma. Så jag skar den i mindre bitar och slängde i frysen. :meh:
 
Städning -> kalas -> plugg 🙈🥳😎


EBFB0BD5-E668-4425-947A-07698D9E2D54.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 768
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 321
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 343
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 903
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp