Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Så skönt när man får gjort något som man gått och funderat på. Nu var det att dammsuga luftvärmepumpens filter. Ska göras med 2-3 månaders mellanrum, men det är SÅ svårt att komma ihåg. Men idag så ! Och det rasade såklart damm överallt när vi öppnade enheten. Så det blev dammsugning av soffan nedanför också, så nu är den ren. Och i samband med det fick jag lagt undan en 3-4 böcker som jag låg i soffan och som jag inte använder mer. Så win-win !
Det går sådär med städningen. Tittandet åå skidåkningen är inget problem. Göra lunch var inte heller så svårt. Googla allehanda intressanta produkter som ev villhövs går också bra.
Vilken minut som helst kanske jag gör slag i saken och börjar dammsuga? Ska bara...Måste nog ha kaffe först!
Kom precis hem från affären, vilket väder Öppnat till balkongen och katterna njuter, jag med, av den varma, friska luften Så dricker äppel/jordgubbsjuice och vilar en stund, sen blir det dusch. Är inbjuden till grannen på hemgjorda langos ikväll
Har fått igång en fläskfilégryta med diverse jox i.... Får bara hoppas att joxet gifter sig, och grytan blir något sånär god.... Har mathavre kvar från igår, så grytan kommer att serveras med det.
Gått en långsam promenad i solen, läst ut Nora Roberts En dotters arv och kollar nu på sprinten. Häftigt med trippel svenskt. Men har vi någonsin hört en så dålig referent???