Var hemma hos ett par kompisar och deras barn. Mycket skönt att släppa allt som händer i världen en stund och bara leka med lera och prata med barnet. Det behövdes!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är typiskt "för snäll"Jag ar vaken, kaffet urdrucket och jag behover gora mig i ordning for att aka ut och trana andra hundar an mina. Nagot jag inte gjort sedan pandemins borjan. Det ar kul ... men samtidigt undrar jag varfor jag sa ja. Jag borjade med nej, men ... jag undrar vad de sa som fick mig att andra mig? Egentligen har jag inte alls tid, men ... oh well ... ett par timmar i duggregn later val harligt?
Men det är ju mörkt ute, var är du någonstans?Försöker läsa ikapp tråkig kurslitteratur så snabbt jag kan, men jag störs av en svärm fåglar utanför. Låter som tusan, flyg iväg tack!!
Men det är ju mörkt ute, var är du någonstans?
Helt omänskligt, ju....Äntligen har jag jobbat klart för den här veckan! (7-19, 7-19, 6-19, 7-20, 7-20, 7-18.30 och 7-18.30)
Samordnaren på ditt jobb måste älska dig.Äntligen har jag jobbat klart för den här veckan! (7-19, 7-19, 6-19, 7-20, 7-20, 7-18.30 och 7-18.30)
Kajor?I södra Halland. Ja mörkt är det här, jag kan inte så mycket om fåglar, men mycket låter de iallafall… nu verkar de ha flugit bort en bit men hör fortfarande deras ljud