Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här + jag biter antingen ihop tänderna hårt eller skallrar tänder utan att tänka på det vilket fått tandläkare tro att jag gör det i sömnen, men det är när jag är vaken som jag håller på. Inga förslitningar men blir öm i tänderna.Jag måste verkligen lära mig att sluta bita mig själv i kinderna och insidan av läpparna. Ser ju ut som att jag har utstått någon form av skruvad muntortyr.
Det kommer från stress och spänningar. Men kan jag inte göra något annat tics i stället för att tugga på mig själv liksom
Jag med faktiskt på jobbetSamma här + jag biter antingen ihop tänderna hårt eller skallrar tänder utan att tänka på det vilket fått tandläkare tro att jag gör det i sömnen, men det är när jag är vaken som jag håller på. Inga förslitningar men blir öm i tänderna.
Jag har tyvärr fått stressfrakturer pga jobbet, försöker att inte ta på mig och ställa upp lika mycket som förr, men ibland så blir det knas iaf och jag vet att ingen tackar mig utan smällen får jag ta själv, så se upp @Hoarfrost. Det kan komma mycket surt efter när du försöker lösa alla knutar på jobbet.Jag med faktiskt på jobbet
Jag har slutat ta extrapass och försöker verkligen att inte stressa och gå hem i tidJag har tyvärr fått stressfrakturer pga jobbet, försöker att inte ta på mig och ställa upp lika mycket som förr, men ibland så blir det knas iaf och jag vet att ingen tackar mig utan smällen får jag ta själv, så se upp @Hoarfrost. Det kan komma mycket surt efter när du försöker lösa alla knutar på jobbet.
Det är faktiskt inte så dumt alls, i skivor på en macka .Jag har en kotunga puttrandes på spisen