Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skön sovmorgon och sedan efter frukosten hjälptes vi åt med de vanliga söndagssysslorna innan jag for till stallet; skrittade ut en sväng på en härligt pigg pålla i solskenet 😍 och efter skötsel och så insläpp var det då inte tokigt med tacos även idag till middag och slippa stå vid spisen 😄. Före Farmen blev det ett hett och skönt bad och nu ska vi krypa ner i vår renbäddade säng 😍.
 
Tydligen är mitt slutprov rättat. Skrev det i torsdags men har inte orkat kolla om det dykt upp något resultat. OM jag förstår det rätt så fick jag maxpoäng på det (eller så visar det bara vad som är maxpoäng och så är min poäng okänd :p ).
Hm... Tydligen hade jag fel.. Det jag såg är nog vad som är maxpoäng och så är min poäng okänd. Tror jag. Så förvirrad just nu.
 
Det är faktiskt inte så dumt alls, i skivor på en macka :) .

Jag fick börja om meningen några gånger, för jag fattade ju att du inte hade en kattunge puttrandes på spisen. Nu är det andra gången ikväll som jag inte får ihop ett ord till vad det ska vara.... :p
Det är en av de få köttbitarna i världen jag verkligen inte kan med, men hundarna är GALNA i det, så jag köper ändå hem med jämna mellanrum. :)
 
Jag köpte en ormbunke när jag var ned och handlade. Den ska egentligen bo utomhus men jag tänker testa den i Nippers terrarium för att se om den funkar där. Det vore fint tror jag! Har även rivit upp lite murgröna och annat under promenaderna sådär för att testa.
Han har tagit död på alla växter som bodde där innan, så det börjar bli dags för lite nyplantering. 😅
 
Jag hoppas att den här känns lättsam nog att posta här. Jag brast just ut i hjälplöst skratt i alla fall, allvaret till trots. :D
1646005223893.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 804
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 334
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 345
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 907
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Tvättstugedrama

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp