Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bor du vid min kanal Fast min ligger i västra götaland@rickie det där har mamma med berättat om! . Vi bor med nära Göta kanal (Östergötland)
Inte samma Götaland jue . NevarsBor du vid min kanal Fast min ligger i västra götaland
Fy så så hemskt! Hoppas det inte går så långt!Fick lite jobbigt besked nu ikväll. Morbror har fått åka från akuten i Skellefteå ned till Umeå akut för hjärtinfarkt. Under omständigheterna mår han tydligen väl, men han är väldigt fragil och har andra hälsobekymmer... och jag känner SÅ för min mormor. Hon fick fyra barn varav mor min är äldst i skaran, och har redan förlorat två söner innan de fyllt femtio, en av dem var bland mina bästa vänner i hela världen. Jag förstår att hon är smått hysterisk.
Det är inte rätt att en gammal människa ska behöva begrava både sin mamma och sina egna barn.
Inte den här gången i alla fall verkar det som. De har sprängt ett par kärl och mormor har lugnat sig efter att ha pratat med honom i telefonen, men jag förstår att hon blir orolig. Kan inte föreställa mig hur det ska kännas.Fy så så hemskt! Hoppas det inte går så långt!
Har väl aaaaldrig hänt!Råkade ligga vaken och lyssna klart på en bok
Huvudvärk
Skönt!@Snurrfian hundvalpen är i Finland