Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lastade häst och åkte till Husaby för återbesök igår morse. Jag gick upp 2.45 och en timme senare var vi påväg. Jag kör alltid ensam envis som jag är och alla vet ju vilket väder det var igår 😅 Jag har 3,5 h enkel resa så var jäkligt trött igår kväll. Men jag fick riktigt positiva besked på återbesöket så det var värt det! Från en riktigt dålig prognos till att han nog kommer kunna ridas igen framåt våren/sommaren 😭😍 Jag har slitit som en jäkla idiot och slungats mellan hopp och förtvivlan i ett väldans fart det här året och så visar det sig att jag gjort rätt som kämpat och envisats med att göra allt kan jag för honom. Många andra hade nog tagit bort honom för längesen pga han inte kunde bli ridhäst igen, trodde vi då... Chockad och glad! Nu ska vi få utöka rehaben och snart få börja trava lite. Ej uppsuttet på länge men han kan följa med som handhäst 🥰
Gud vad skönt! Fantastiskt bra jobbat 👍🏻
 
Har handlat, så nu har jag 1.5kg köttfärs med kort datum som behöver bli köttfärssås. Ska hitta något smart ställe att koppla in pottan så jag kan göra andra saker som behöver el samtidigt. Typ koka tevatten. Sen var jag så snål när jag hämtade ved igår kväll att det är dags igen 🤷‍♀️🤪
 
Har handlat, så nu har jag 1.5kg köttfärs med kort datum som behöver bli köttfärssås. Ska hitta något smart ställe att koppla in pottan så jag kan göra andra saker som behöver el samtidigt. Typ koka tevatten. Sen var jag så snål när jag hämtade ved igår kväll att det är dags igen 🤷‍♀️🤪
Vare sig crock-pot eller vattenkokare behöver ju nödvändigtvis användas i köket.....
 
Hmmm…. Skulle ta på mig mina HELT NYA strumpbyxor …..

67E0A3E3-A4EC-427F-B288-25E6CF8EBC3B.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
808
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 571

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp