Provade du potatisen? Brukar verkligen funka!Lyckades icke.
FÄr pilla vidare imorgon. SÄ störigt att jag blir galen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Provade du potatisen? Brukar verkligen funka!Lyckades icke.
GÀller det inte typ all boll/pucksport och alla nationaliteter?Surar över ingen WJHC ikvÀll förutom Kanada som mosar Tjeckien. Kanadensarna Àr verkligen Jekyll och Hyde, sÄ trevliga och artiga förutom i internationell hockey, dÄ de förvandlas till rabiata, arroganta, dryga, chauvinistiska skitstövlar.
Kyrkan dekorerar med olika betydelsebĂ€rande fĂ€rger under det ekumeniska Ă„ret. Det verkar vara dem de lyser upp tornet med ocksĂ„. NĂ„gon Ă€r sĂ€kert jĂ€ttenöjd med sin piffiga och moderna idĂ©.Har en kyrka med glastorn som jag ser frĂ„n huset, idag lyser den rött - nĂ„gon som vet vad den fĂ€rgen betyder? Ăver jul var den lila. Ibland Ă€r den grön.
Och nÀr de precis installerat ljuset sÄ körde de disco, kyrkan blinkade i alla fÀrgerna! VÀntar hoppfullt pÄ att den ska fÄ totalt frispel igen!
Kass bild:
Visa bifogad fil 82853
Med en bra tandlÀkare (skicklig, lyhörd och snÀll) kan man faktiskt bli botad frÄn tandlÀkarskrÀck ! Jag Àr ett levande bevis !Ska till tandlÀkaren snart, det kÀnns ovÀntat nog okej. FÄr lustgas dÀr för att jag Àr rÀdd och det kÀnns lugnande redan nu.
Hoppas att det gÄr bra dÀr idag.
Jag har gÄtt i KBT för det och det blev mycket bÀttre, numera gÄr jag dit sÄ jag Àr nöjd.Med en bra tandlÀkare (skicklig, lyhörd och snÀll) kan man faktiskt bli botad frÄn tandlÀkarskrÀck ! Jag Àr ett levande bevis !
Attans...Lyckades icke.