Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Planen idag har varit att röja lite, bygga ihop ny lampa, handla, panta, återvinna, laga morgondagens ticka masala, slå in paket etc.

Nu har sambon åkt för att handla take away medans jag slår in paket. Det och röja undan en kvart är vad vi lyckats få gjort. 😂
Herr ”jag gör det senare” ska göra resten imorgon. ✌️😅
 
Lyssnar på Schubert och eldar. Lugn kväll här hos oss

4DC6B5E4-59F5-4E66-8B16-461426F4CBB6.jpeg
 
I dag känner jag mig som världens sämsta pissmänniska som inte är något värd över huvud taget.

Jag gör inte alla tillräckligt glada, dåliga julklappar till pappa, bästisen skrev ett kort sms, jag hade gjort dåliga kakor till pappa, mamma ringde och jag var inte särskilt pratglad, katten vill inte ens gosa I sängen.

Jag fattar ju att det inte direkt är så men känslan av att alla jag känner är besvikna på mig och att jag inte gör tillräckligt för att de ska vara glada är stark.

Vill sova och se om det kan bli bättre i morgon men jag är för stressad och uppvarvad i tankarna på att jag är sämst för att kunna sova. :banghead:
 
I dag känner jag mig som världens sämsta pissmänniska som inte är något värd över huvud taget.

Jag gör inte alla tillräckligt glada, dåliga julklappar till pappa, bästisen skrev ett kort sms, jag hade gjort dåliga kakor till pappa, mamma ringde och jag var inte särskilt pratglad, katten vill inte ens gosa I sängen.

Jag fattar ju att det inte direkt är så men känslan av att alla jag känner är besvikna på mig och att jag inte gör tillräckligt för att de ska vara glada är stark.

Vill sova och se om det kan bli bättre i morgon men jag är för stressad och uppvarvad i tankarna på att jag är sämst för att kunna sova. :banghead:
Ditt värde som person baseras inte på de gåvor du ger!
Om de blir besvikna på vad du ger dem så är det inte ditt fel, du har inte ansvar för deras känslor.
Om de inte kan ta emot dina gåvor och ge dem respekt för vad det är så är det en brist hos dem.
Du ska inte nedvärdera någon för deras brister, minst dig själv.
 
I dag känner jag mig som världens sämsta pissmänniska som inte är något värd över huvud taget.

Jag gör inte alla tillräckligt glada, dåliga julklappar till pappa, bästisen skrev ett kort sms, jag hade gjort dåliga kakor till pappa, mamma ringde och jag var inte särskilt pratglad, katten vill inte ens gosa I sängen.

Jag fattar ju att det inte direkt är så men känslan av att alla jag känner är besvikna på mig och att jag inte gör tillräckligt för att de ska vara glada är stark.

Vill sova och se om det kan bli bättre i morgon men jag är för stressad och uppvarvad i tankarna på att jag är sämst för att kunna sova. :banghead:
@Tranan skrev redan så bra så jag kan bara instämma. Det är inte ditt jobb att göra andra glada :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
806
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Parfym
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp