Det snöar ute....
Verkligen vräker ned. Inte ok för jag ska snart bege mig ut på vägarna
Verkligen vräker ned. Inte ok för jag ska snart bege mig ut på vägarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte flera cm väl?Åt den saltaste svenskjäveln jag hittade. Det var flera cm salt i överdrag.
Min magsäck packade ihop sig och flydde.
nej mm ska det stå min kropp är i chock. inget svart syntes alls, det var bara salt över alltihopa. Som ett salt-täcke. Eller typ en salt-sjö....Inte flera cm väl?
Kort!Tycker du att det är lång eller kort tid?
Ja jag tror du överanalyserar?Jo förvisso men eftersom ingen av oss tidigare har tagit initiativ eller visat intresse för att dricka kaffe ihop så känns det lite som att man försöker smöra och muta vilket jag personligen inte är förtjust i. Typ "vi bjuder bara på kaffe för att vi vill ha något i utbyte, inte för trevlighetens skull". Men jag är också känd för att överanalysera också...
Är det samma som Wet Wipe?Tänkte köpa wet erase pennor, men det verkar vara omöjligt att hitta på den svenska marknaden
Witeboard pennor som det krävs vatten för att sudda.Är det samma som Wet Wipe?
https://www.kontorsgiganten.se/markpenna-zig-posterman-wet-wipe-6mm-svart-p-56Witeboard pennor som det krävs vatten för att sudda.
Stress?Varit på språng hela dagen, varit på Ikea och handlat nödvändiga saker så hängde på låset ungefär för att slippa folk Sen storhandla jag när ändå Willys ligger vägg i vägg. Sen hem kasta i mig lite frukost/lunch och sen vidare till stallet i snöandet. Hästarna fixade och Trulis såg ut som en snögubbe där under täcket Han var mindre lycklig ..
Men nu ska jag sitta ned i fem minuter innan tvätten måste hängas Och ryggj+veln dödar mig snart .. Förstår inte vart de kommer ifrån att jag har ont i ryggen
Misstänker starkt att det är vagnen som jag kör Trulberten i som är största boven då jag har för korta ben för att nå ned i korgen Den är anpassad efter hans husse som är 20 cm längre en matte .. Men mattes plånbok säger nej till en ny just nu Min högsta önskan en ergonomisk vagn som är anpassad för korta människor Men delvis kan de vara stress med för har huuur mycket plugg som helst att beta avStress?