Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här har det kommit massa snö, tror mer än en decimeter :banana:. Passar bra att rida nyingen första gången idag, åker jag av är det iaf mjukt :p

Var också iväg till vårdcentralen idag för att titta lite på ett skumt finger. De ville dock stickas och det har jag väldigt svårt för när det blir så plötsligt. Men läkaren kunde efter lite böjande och klämmande
iaf konstatera att det inte var vad de skulle se på blodprovet :up:
Så nu ska det bara behandlas med någon salva och så återbesök om ett tag då han misstänkte en sjukdom som kan förklara en hel del.
 
Jo förvisso men eftersom ingen av oss tidigare har tagit initiativ eller visat intresse för att dricka kaffe ihop så känns det lite som att man försöker smöra och muta vilket jag personligen inte är förtjust i. Typ "vi bjuder bara på kaffe för att vi vill ha något i utbyte, inte för trevlighetens skull". Men jag är också känd för att överanalysera också...
Ja jag tror du överanalyserar?

Att säga -jag har en sak jag vill prata om - vill du komma över på en kopp kaffe?
Det känns inte konstigt i min värld.

Att däremot bara säga - kom över på en kopp kaffe och väl på plats komma med frågan känns konstigare.
 
Varit på språng hela dagen, varit på Ikea och handlat nödvändiga saker så hängde på låset ungefär för att slippa folk 😏 Sen storhandla jag när ändå Willys ligger vägg i vägg. Sen hem kasta i mig lite frukost/lunch och sen vidare till stallet i snöandet. Hästarna fixade och Trulis såg ut som en snögubbe där under täcket 🙃 Han var mindre lycklig ..

Men nu ska jag sitta ned i fem minuter innan tvätten måste hängas 💁 Och ryggj+veln dödar mig snart .. Förstår inte vart de kommer ifrån att jag har ont i ryggen 😵‍💫
 
Varit på språng hela dagen, varit på Ikea och handlat nödvändiga saker så hängde på låset ungefär för att slippa folk 😏 Sen storhandla jag när ändå Willys ligger vägg i vägg. Sen hem kasta i mig lite frukost/lunch och sen vidare till stallet i snöandet. Hästarna fixade och Trulis såg ut som en snögubbe där under täcket 🙃 Han var mindre lycklig ..

Men nu ska jag sitta ned i fem minuter innan tvätten måste hängas 💁 Och ryggj+veln dödar mig snart .. Förstår inte vart de kommer ifrån att jag har ont i ryggen 😵‍💫
Stress?
 
Misstänker starkt att det är vagnen som jag kör Trulberten i som är största boven då jag har för korta ben för att nå ned i korgen 🤪 Den är anpassad efter hans husse som är 20 cm längre en matte .. Men mattes plånbok säger nej till en ny just nu 😭 Min högsta önskan en ergonomisk vagn som är anpassad för korta människor 🙄 Men delvis kan de vara stress med för har huuur mycket plugg som helst att beta av 🤪
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
805
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp