Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jobbar i skolkök, så i mitt fall är det fritidsbarn som behöver lunch.Hämtade dottern på förskolan (jag gissar att det är på en sådan du jobbar?) en dag förra veckan och de bara "Ja, hon har ju varit enda barnet här idag" De hade tydligen haft det lugnt och skönt, hon hade fått fika med de vuxna och pysslat en hel del, dottern var supernöjd
Har organiserat allt annat i livet sa har borjat ta tag i jobbsoket igen.. aah, mer sjaladodande aktivitet finns val inte?
Har sagt upp mig från mitt jobb, så jag borde verkligen ta tag i det.Nope, jag kan inte komma på något. Borde aktivt söka annat jobb men har inte orkat ta tag i det.
Perfekt alibi att äta alla nu!!!Det händer inte ofta, men jag failade bullarna. Degen blev för torr och så blev dom kvar i ugnen för länge. Går att äta just nu, men kommer bli som sten när dom kallnat.
Dom fick bli efterrätt till lunchen istället för mellanmål på eftermiddagen som jag hde tänkt.Perfekt alibi att äta alla nu!!!
Jag försöker förhandla mig själv upp ur sängen. Det går dåligt. Verkar kunna ske inom en timme eller så pga hunger.