Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hämtade dottern på förskolan (jag gissar att det är på en sådan du jobbar?) en dag förra veckan och de bara "Ja, hon har ju varit enda barnet här idag" :eek: De hade tydligen haft det lugnt och skönt, hon hade fått fika med de vuxna och pysslat en hel del, dottern var supernöjd :laugh:
Jobbar i skolkök, så i mitt fall är det fritidsbarn som behöver lunch. :D

Skönt att hon var nöjd med sin ensamdag, jag skulle tro det kan vara rätt skönt ibland. :D
 
Gjort lite nytta hemma så ska göra ett nytt försök att plocka ut nya körkortet i samhället ett stycke bort, slänga skräp (glas och metall) som sig bör i containrarna (vi är nog de enda som inte har sopsorteringstunnor hemma :cautious:) och på hemvägen lunchfodra ett gäng hästar :). Får fodra lite senare än igår (11.30) då hästen min var oerhört tydlig med att hon vid insläppet höll på att svälta ihjäl :cautious:.
 
Katterna sover i en gullig hög. Men skenet bedrar. De har busat hela natten. Fick rycka ut och göra en livräddande insats vid 05 då den ena hängde från loftet och dinglade.
Kom ner nu och allt har mystiskt flyttat på sig. En tandkrämstub låg i hallen, disktrasan i schäslongen, tavlor hängde snett… MEN katterna låg och skedade i schäslongen och sov fridfullt 🙃🤔
 
Senast ändrad av en moderator:
Tittar på skidor och funderar på om jag ska handla idag eller imorgon. Och på om jag behöver något annat än mat, dvs ta en titt på rean?
Skulle egentligen vilja besöka köpcenter med Lindt butik innan nyår men det stod i tidningen att det var smockfullt med folk just där nu i mellandagarna så jag är en aning tveksam.
Dock är det ju där butikerna jag vill besöka finns.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
805
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp