Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har så många diagnoser nu för tiden att jag knappt har koll när de kallar på mig till Vårdcentralen, lite av ett lotteri vad jag ska göra där när jag kommer dit 🤣💁 Men jag har också lärt mig att leva med att jag är sådan här, lite halvtaskigt DNA med många i släkten som haft/har olika sjukdomar och tydligen drabbade de mig men inte mina syskon 🙃

Jag är jag, och f+n så tråkigt livet skulle vara om jag inte fick vara jag.

Och med det sagt måste jag sätta mig och arbeta en stund till, hatar att filma mig själv vilket uppgiften går ut på 🤪
 
Jag har just gatt igenom bilder fran julklapps utdelningar som vi har flera stycken i familjen. Har ar en bild pa Sondottern som just fatt en mermaid outfit i julklapp under den tredje utdelningen.:p

IMG_2541.JPG
 
Ja, jag är helt ok med mellan -7 och -12. Då är det inte slaskigt men det går att röra sig ute utan att lungorna avlider.
Vi har haft minus tretton som kallast den här vintern och det funkade utmärkt att vistas ute i och promenera, men vid minus tjugo skulle nog mina lungor också säga upp sig.
Och jag kan overleva ... ned till -5 eller sa. Som kallast. Men tycker nog att +10 ar mer "normal kallt" och mycket battre an - grader. :angel:

Nu är det liksom bara att acceptera att en bor i det kalla Norden, men min komforttemeratur ligger på 25 grader. Är dock inte säker på att jag skulle vilja ha evig sommar, jag gillar de fyra årstiderna. Minus november. :yuck:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
804
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
719
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp