8 pall så inte jättemycket egentligendet är en hel del.
Om jag har räknat rätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
8 pall så inte jättemycket egentligendet är en hel del.
Jo eg. vet ju jag det med i och med min utbildning men du vet ångest kan ju förvrida det mesta . Oj så pass . Ja gud ja hypokondri är ett jävla skit! Inbillningsfrisk lär iaf inte göra dej sjukare ❤Långsam och kraftig är ju toppen! Grattis! Själv är jag glad om vilopulsen är under 125. Försöker dock fundera så lite som möjligt på min sk hälsa. Googlar aldrig osv. Har en kompis som är hypokondriker vilket verkar så jobbigt så jag satsar på att vara inbillningsfrisk istället
för en fjuten lite A3 är det mycket8 pall så inte jättemycket egentligen
Om jag har räknat rätt
Det är därför de inte har dragkrokför en fjuten lite A3 är det mycket
Ja fy det får vi nog räkna med ett tag tillJa det är sant. Trodde inte att det skulle vara så smockat bara
Jo eg. vet ju jag det med i och med min utbildning men du vet ångest kan ju förvrida det mesta . Oj så pass . Ja gud ja hypokondri är ett jävla skit! Inbillningsfrisk lär iaf inte göra dej sjukare ❤
Min A3 är rolig att köra, för många hästar under huven än vad som är försvarbart, men laståsna är den inte.Det är därför de inte har dragkrok
För en Land Rover är det 8 turer
SaxGår det att få tag på shorts i sista minuten vid denna årstid?
Ja gissar ångest spelar in. Min kompis har mkt generell ångest och ätstörningar osv. Hon har typ velat mer eller mindre läsa mina provsvar. Jag orkar knappt tänka på det. Än mindre lusläsa dom själv. Tänker att ngn läkare bör ju höra av dig om det är ngt. Och en överlever ju oftast ändå!
Mhm.... Om jag blir utloggad från min sparade plats hos SMHI kan jag hamna lite varstans. Kartlandet, Norrköping, är rätt populärt t.ex...... Jodå, det är ju en rätt bra bit från Småland-Skåne-gränsen......
Ibland kan det bli jättekonstigt om jag glömmer att dubbelkolla så att platsen fortfarande stämmer. Väderprognosen kan chocka mig rejält.....
Ja alltså hon lär ju inte må bättre av det så det är ju bra att du håller ner foten för ärligt talat...Det är skräp som inte ska uppmuntras...Ja gissar ångest spelar in. Min kompis har mkt generell ångest och ätstörningar osv. Hon har typ velat mer eller mindre läsa mina provsvar. Jag orkar knappt tänka på det. Än mindre lusläsa dom själv. Tänker att ngn läkare bör ju höra av dig om det är ngt. Och en överlever ju oftast ändå!
Ja alltså hon lär ju inte må bättre av det så det är ju bra att du håller ner foten för ärligt talat...Det är skräp som inte ska uppmuntras...
Hörrö, tycker det är bättre att sälla dig till vår skara av inbillningsfriska.Klokt förhållningssätt från din sida. Jag är under utredning för en grej och jag googlar, googlar och googlar och kommer naturligtvis fram till worst case scenario. Jag säger galghumoristiskt till min man att sen när jag dör i xxx...Jag tycker det är kul, han not so much, så jag får väl sluta med det. Idag gick jag och tänkte att jaha, är det så här jag ska dö, tänk så det kan bli. OBS undersökningen som säger om det är farligt eller ej har inte gjorts än.
Apropå hypokondri.