Ajdå, knepigt. Förstår att det blir jobbigt för dig om det påverkar negativt på din energi med. Usch.Ja försöker att avleda, men märker tyvärr att hon "går igång" på det... Mycket googlande tror jag också för hon vet vad alla prover betyder osv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ajdå, knepigt. Förstår att det blir jobbigt för dig om det påverkar negativt på din energi med. Usch.Ja försöker att avleda, men märker tyvärr att hon "går igång" på det... Mycket googlande tror jag också för hon vet vad alla prover betyder osv.
Hörrö, tycker det är bättre att sälla dig till vår skara av inbillningsfriska.
Livet är mycket roligare då
Alltså, jag har genomlevt cancer, har diabetes, njursvikt och tilltufsad sköldkörtel - men SJUK det är jag aldrig!
Jag funderar allvarligt på att säga upp mitt kanalabonnemang och enbart satsa på Netflix, Viaplay och liknande.Tänkte invadera Ikea i morgon!
Och gett bort min TV för jag har inte använt den sen förra julen.
Kanske bäst att inte dela med sig av sånt till människan och på frågor svara lite lagom svävande.Ja försöker att avleda, men märker tyvärr att hon "går igång" på det... Mycket googlande tror jag också för hon vet vad alla prover betyder osv.
Kanske bäst att inte dela med sig av sånt till människan och på frågor svara lite lagom svävande.
Jo, jag var med på din cancer"resa" så jag vet, och vet även att du haft det besvärligt på sistone.
Undrar om jag inte är färgad av min far som aldrig var sjuk minsann, men ändå gick och dog och obduktionen visade både det ena och andra, bland annat såg de på pannloben att han hade långt framskriden demens.
Tror jag har kontrollbehov och vill vara förberedd, mina symptom är så tydliga att ingen kan undgå att märka dem, men det kan absolut vara något behandlingsbart.
Meeen, tack för påminnelsen, ska försöka släppa det och hantera det när de väl vet.
Hoppas det inte är någon triggergrej med sjukdomsbeskrivningar. Ska man ha triggervarning på det?
Här ska det värma upp rejält. Imorgon bitti ska det bara vara -1 här. Mot nästan -17 för ett par dagar sedan.... Ser fram emot att kunna spara lite el och ved !-20 igen... ge mig värme!
-20 igen... ge mig värme!
Inte MINUS 17 grader inomhus, väl ?!?!-4 men fortfarande -17 inomhus. Sitter insvept i ett täcke med tofflor så mig går det ingen nöd på. Katten ligger på sin uppvärmda kattsäng bredvid datorn och har varma öron så jag vet att hon inte fryser.
Inte MINUS 17 grader inomhus, väl ?!?!
Det märks att annat väder är på väg hit. Det har börjat blåsa lite, från att ha varit i princip helt vindstilla......
Min hade ju ringdojor + sula i fram pga sin SBH.Min kbltravares rekord är 8 tappskor på 7 dagar . Då med tvärtå eller öppen tå fram.. Numera pensionär med ridhästskor och 0 tappskor på ett år
2 ton lite drygt måste det bliVerkstaden varnade mig att de var kort om folk pga av sjukdom så det är som det är men jag hoppas jag får den innan januari är slut i alla fall
Räknade jag rätt behöver jag drygt 8 ton